Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fikk en gitar, er det noe å ha?


Wreen

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ønsker lykke til med restaureringen :)

Dersom det er noe som må skiftes ut er det gjerne noen som har liggende ting som er til overs (stemmeskruer, stol osv) - det bør vi vel kunne gi bort eller selge for en veldig billig penge ^_^ Jeg har et par veldig slitne stemmeskruer f.eks. (fungerer, men de har sett sine beste dager...), så Gripsgård får bare si fra hvis han trenger dem. Målet må være å lage den ultimate skrotegitaren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ånei, nå er det så mange som deltar at jeg må finne på noe lurt.. De som har reparert mest gitarer burde få den!

Siden jeg var den som kom med forslaget, la meg understreke at jeg IKKE meldte noen som helst form for interesse for gitaren..

Var dette uklart eller skal jeg utbrodere det mer?

..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en gledelig nyhet!

Skal poste ut bilder og lyd av gitaren før,etter og underveis!

Skal bli spennende å pakke den opp og se hva dette er og hvor mye som må gjøres.

Setter stor pris på tips/forslag til hva som kan funke her,hvis det er noen som har noen

ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker lykke til med restaureringen :)

Dersom det er noe som må skiftes ut er det gjerne noen som har liggende ting som er til overs (stemmeskruer, stol osv) - det bør vi vel kunne gi bort eller selge for en veldig billig penge ^_^ Jeg har et par veldig slitne stemmeskruer f.eks. (fungerer, men de har sett sine beste dager...), så Gripsgård får bare si fra hvis han trenger dem. Målet må være å lage den ultimate skrotegitaren :D

Hei!Setter stor pris på din gavmildhet!Gleder meg til å se hva som må gjøres her,så bli ikke

overrasket om jeg sender bud på stemmeskruene :)

Endret av Gripsgård
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gitaren i hus og den ser overraskende hel ut.

Halsen er litt buet,sikkert pga varierte temp.og at den har ligget uten streger i lengre tid.

Testet om det var lyd i den i dag,noe det var etter litt knoting med dårlig kontakt

i jack inngangen.

stemmeskruene har sett sine glansdager og vil bli byttet ut.Alt av crom skal pusses etter

beste evne og den skal også hellakkeres.

Jeg har sluttresultatet i hodet,men vil ikke røpe alt for mye her.

Gleder meg til å pelle den i biter å begynne å pusse vekk ujavnheter.

Bilder kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gitaren i hus og den ser overraskende hel ut.

Halsen er litt buet,sikkert pga varierte temp.og at den har ligget uten streger i lengre tid.

Testet om det var lyd i den i dag,noe det var etter litt knoting med dårlig kontakt

i jack inngangen.

stemmeskruene har sett sine glansdager og vil bli byttet ut.Alt av crom skal pusses etter

beste evne og den skal også hellakkeres.

Jeg har sluttresultatet i hodet,men vil ikke røpe alt for mye her.

Gleder meg til å pelle den i biter å begynne å pusse vekk ujavnheter.

Bilder kommer...

Hehe, godt å høre :)

Blir bra det her Gripsgård.

Kjør på med bilder da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på den fordi den ser jævlig funky ut. Funker sikkert knall til råkk, og får kraftige Brent Hinds-vibber av den :wub:

Hahaha, tenkte med en gang at det var derfor du var keen på den Håkon(altså Brent vibsa) :P

Endret av Linkage25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har micer fra epiphone les paul standard liggene, neck og bridge, i chrome.

Kan sende dem til deg gratis, hvis du vil ha dem. Men ser ut som du har større planer og vil sikkert ha onklie mikker i. Dem som står i er sikkert like bra som Epi mikkene.

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.