Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lite lick jeg plukka opp


sverrejk

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=Cx4V854eRh0

Rate, comments, subscribe blabla osvosv..

Har kun spilt i 6mnd derav 2mnd har vært privattimer(1 gang i uka), er åpen for all kritikk, helst vil jeg gjerne vite om hva jeg burde forbedre/lære meg for å bli en god gitarist :) Øver altså 1-3 timer hver dag så pågang er det nok av ;P

Hva med å bruke mer enn en skala? :rolleyes:

Syns du har blitt ganske så god på bare seks måneder, men alle gitarister har jo rom for forbedring.

Høyre hånden trenger å øve seg litt for å henge med venstre. Bommer jo på en del noter...

Kommer seg med tiden og det. Keep up the good work!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke mer enn en skala? :rolleyes:

Syns du har blitt ganske så god på bare seks måneder, men alle gitarister har jo rom for forbedring.

Høyre hånden trenger å øve seg litt for å henge med venstre. Bommer jo på en del noter...

Kommer seg med tiden og det. Keep up the good work!! B)

Takker :rolleyes:

Mulig det faktisk er videoen(selvom jeg ikke vil skjule det faktumet at jeg er en mindre god gitarist), fordi jeg fikk ikke recorda begge samtidig så måtte ta en om gangen :lol:

Edit: Lit tips til hva jeg kan gjøre for å trene forskjellige teknikker osv. hadde vært nice,

Endret av sverrejk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det faktisk er videoen(selvom jeg ikke vil skjule det faktumet at jeg er en mindre god gitarist), fordi jeg fikk ikke recorda begge samtidig så måtte ta en om gangen :lol:

Du lurer ingen andre enn deg selv.

Når det er sagt, så er du bedre enn jeg var etter 6 måneder.. Bare la være å stresse med spillinga, man vil selvfølgelig spille så fort som mulig så fort som mulig. Man tjener på å bruke litt tid på å spille sakte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurer ingen andre enn deg selv.

Når det er sagt, så er du bedre enn jeg var etter 6 måneder.. Bare la være å stresse med spillinga, man vil selvfølgelig spille så fort som mulig så fort som mulig. Man tjener på å bruke litt tid på å spille sakte også.

Jeg vet, som gitarlæreren min sier, "jo saktere du kan spille, jo bedre er det!"

Edit: Men for all del, takk for kritikk :) Hyggelig med ros, viktig med konstruktiv kritikk.

Endret av sverrejk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, som gitarlæreren min sier, "jo saktere du kan spille, jo bedre er det!"

gitarlæreren din er ikke dum. Vil tippe han mener at man ikke bør spille fortere enn man kan. En melodiøs, sjelfull solo med få toner, er bedre enn skalafresing som ikke stemmer og der gitaristen prøver å spille fortere enn han kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.