Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom Shop !


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en mistanke om at Nettrom og Gnome ikke har lest oppfordringen til Thomas ??

Mistanken din tar fullstendig feil når det gjelder meg.

håper det !!
skitne til diskusjoner med usmakelig drittslenging ?

syns du det er slik et gitarforum skal være ?

Jeg liker et forum hvor folk får sitt skrev påpasset dersom de tråkker over grenser. Du tråkket over en av grensene mine når du mente Gnome og jeg "kranglet" om Telecastere' date=' og jeg sier fra. Jeg skal ikke nekte for at jeg ikke alltid bruker silkehansker når jeg uttrykker meg.[/quote']hehehe.... kanskje du da burde ordlegge deg anderledes hvis jeg tråkket over din grense med ordet krangle ??

Du spurte om Suhr-gitarer. Jeg skrev et innlegg om hva jeg mente, og det eneste du kommenterte var at jeg hadde korrigert deg på hvordan navnet staves. Ønsker du et forum som ikke har takhøyde nok til enkle korrigeringer, og hvor deling av meninger og kunnskap blir oversett?

hehehe....tok det som en vittig kommentar fra din side....jeg hadde en skrivefeil og kommenterte tilbake.....whatever !!

Diskusjonen warpet til Telecastere, og jeg forsøkte å finne ut hvorfor Gnome mener det han gjør og fortelle hva jeg mener. Ingen av oss kastet personkarakteristikker etter hverandre, så det er langt unna "krangling".

ok...da beklager jeg at jeg kom i skade for å benytte ordet krangle.......syns bare det fort kommer ord og karakteristikker som ikke hører hjemme her, hvis jeg anklager deg for det og det er feil så er ikke det meningen, men det blir lett å dra deg inn i sammenhengen siden du og Gnome tydeligvis kjenner hverandre godt, sammen med et par andre her som henviser til voldtekt av småfugler etc.
Du kommer på banen med en flåsete bemerkning om at det ikke er noe å "krangle" om, deretter gir du uttrykk for at vi heller kan diskutere Telecastere i PMs, uten å begrunne det. Jeg vil tro du hadde hatt bedre suksess om du for eksempel tok denne:
Temaet her var opprinnelig "Custom Shop", kan vi holde oss til det og lage en ny tråd om Telecastere, for de som vil diskutere det?

Ser du forskjellen?

igjen, sorry hvis jeg dro deg inn i sammenhengen Netrom........
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til Telecastere og CustomShop !

Kunne godt tenkt meg en Telecaster ja..... en gang !

liker utseende på'n ......

er ikke så godt kjent med Fender egentlig...og enda mindre Telecastere !

Hva karakteriserer lyden etc....

(er bassist så jeg skjønner meg ikke på sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.