Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom Shop !


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

Suhr lager vel fete gitarer, ville jeg tro til den prisen, problemet er at de boikotter ibenholdt gripebrett

Ellers så konfirmerte jeg meg i dag, så det blir ny Gitar på meg fra guitar workshop/meg selv, dvs. byggeprosjekt med litt hjelp.

Standard Fender strat lønnehals med Ibenholdt gripebrett

-Sperzel locking stemmeskruer

-Surf Green strat kropp med hvit perlemor gripebrett

-Nye HOT Noiseless pickups i middle og neck pos.

-Seymore & Duncan Pearly Gates Plus HB i bridge

-En eller annen trem, får se

-Trykknapp switch mellom det som kommer ut av den ellers 5 pos switchen og begge Noislessene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til forums Godlyd !

Regner selvfølgelig med noen knakende gode tilbud fra den kanten !!  :D  

Regner ikke med meg selv, siden jeg har konvertert og blitt Dean entusiast på heltid !! ......har vel igrunn vært det en stund......  :lol:  

Fortell oss litt om deg selv/firmaet !!

....og.....hvorfor velge Shur ?

Hei!

Vel, vi har mange knakende gode tilbud allerede på våre websider... Sjekk www.godlyd.no, vi satser bl.a. på å holde "USA-priser" (frakt og mva tatt i betraktning) på de fleste av produktene våre. Sjekk f.eks. Visual Sound effektene og Pedaltrain pedalbrett. Ellers er jo John Suhr blant en av verdens aller beste gitarbyggere og vi har priser på Suhr som er konkurransedyktige med de største Suhr-forhandlerne i USA.

Hvis du ikke er kjent med John Suhr er det mye bra info i dette intervjuet:

http://www.musicianshotline.com/interviews...uhr_guitars.htm. John Suhr er karen som bl.a. har bygd gitarer og forsterkere til Mark Knopfler og Eric Clapton.

Hilsen oss på www.godlyd.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Ja, når det gjelder Jaguar så er det riktig bilde. Fantastisk gitar, forresten - spesielt med litt tykke Fender "Flatwound" strenger. Når det gjelder den du likte best... Det er lett å være enig! ES-333 er en kanon gitar og vi jobbet lenge for å få tak i en i denne finishen som jo var en slags "test" fra Gibson sin side. De laget noen få i denne finishen.

Når det gjelder Suhr Bass så har vi faktisk bestilt inn en men vi har ikke fått bekreftet leveringstid ennå. Følg med, følg med...

Hilsen oss på www.godlyd.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æss.. nei, klarer ikke bestemme meg. Blir neppe en Jaguar, blir strat eller les paul, men som sagt, aner ikke hvilken. Men det var ganske greit fristende å slenge inn et bud på den jaguaren ja, det er mye gitar (og pokkers pen gitar også) for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrom, du skakke ha telecaster? Det blir for ille

ellers, hey Godlyd, hart dere muligheter til å skaffe et matchet par av Suhr V60 (tror jeg det het) singlecoils neck og middle, ikke LP

Hei,

Skaffer disse ja. Send oss en mail (mer@godlyd.no) så fikser vi det.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.