Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Enda en...!


Anbefalte innlegg

Halloen!

Sikkert bare fordi jeg er trøtt at jeg skriver noe her, men anywho.

Jeg er en _MANN_ på 20 år!(Føler vel at det riktige tallet burde vært 15, men sånn er nå det.)

Spilt gitar egentlig i sånn 5-6 år, men har liksom ikke fått noe verdig ut av det før de siste 10mnd, så jeg vil ikke si jeg har spilt mer enn 10mnd. Skillsa ligger vel også deretter. Takket være Manger Folkehøgskole 09/10 at jeg faktisk fikk opp interessen for å spille masse, og bli bedre! Samt at jeg ble forelsket i Opeth, som har gjort det til at min drøm er å lære masse Opeth sanger. Nå bruker jeg dem vel egentlig for å forbedre meg på gitar, siden jeg begynner på et riff jeg i utgangspunktet ikke har sjans i havet til å klare å spille, men jeg prøver og prøver, helt til jeg får det til. Er den måten jeg klarer å lære på, og lærer faktisk litt fort og da! :D

Av utstyr så sitter jeg med en Marshall MG15 MSZW og en Ibanez RGT-42DX, har også en gammel Ibanez GSA-60, men den er vel så og si ubrukelig. Og en Boss ML-2 og orginal CryBaby wah-pedal(som jeg ikke aner hvordan jeg skal bruke, får vel lære meg det etter hvert.)

Drømmen foreløpig er en LTD EC-1000, og en god forsterker.

Ønsker meg også et band som spiller metal, har et band som er liksom i startfasen, men føler at det blir ikke helt 100 % det jeg ønsker å spille av musikk. Problemet med å finne et band er vel at mine ferdigheter er så-som-så, så får øve mer. :)

Hvertfall, det var alt for mye om meg.

Mvh. Morten Olberg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen!=) Hvorfor er din Ibanez GSA60 ubrukelig? Lykke til med å finne et band og lykke til med å bli bedre på gitar=)

Takk for det! :)

Standard nybegynner-med-tremolo-problemer :P Første gang jeg skulle bytte strenger fikk jeg jo selvfølgelig .10 strenger som ikke gitaren likte, hadde problemer med tremoloen siden det, har muligens fått fikset det, men den er fortsatt ikke særlig god å spille på, da. :P

Endret av Mortenolb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.