Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bogner alchemist topp+kabinett


Jompa

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne stacken? Burde jeg styre unna den? Finnes det noe bedre på samme pris?

Så vidt jeg har fått med meg har prisene falt ekstremt.

Jeg ønsker en fin clean tone, og helt til lyden som garry more bruker.

Helst flere kanaler.

Erfaringer?

Takk på forhånd : )

Endret av Jompa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet, Jompa!

Jeg har ikke prøvd forsterkeren selv, men jeg tror at etter det du beskriver at dette er riktig forsterker.

MEN, som sagt har jeg ikke prøvd den :)

Du kan jo ikke gi "råd" som dette ...

Det blir for dumt ... Har du ikke prøvd tingene, styr unna.

Han har faktisk ikke beskrevet forsterkeren btw.

On-topic: Nå er det en stund siden jeg prøvde denne forsterkeren, men jeg husker at jeg likte godt at den har effekter som reverb og delay på seg, og cleanen er veldig god IMO. Jeg syns overdriven er grei, men ikke helt det jeg så etter når jeg prøvde den. Kanskje litt "fuzzete", men absolutt rå lyd i den ... Den passer ganske bra til råkk og rull og blues, så den er ganske bra egnet til "Gary Moore"-ish musikk. Håper mine meninger hjelper deg litt :P

Men til syvende og sist må du ikke kjøpe fordi alle sier den er bra, du burde kjøpe fordi du selv ha lyst på den, og jeg anbefaler deg absolutt å prøve den hvis du har mulighet for det.

Jeg prøvde den når jeg var i USA, så den butikken jeg var i da er kanskje ikke et alternativ for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.