Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Låt nr 2 fra bandet mitt


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Hoppsann!

Her kjem andre ferdige låta til bandet mitt. Som fortsatt har et midlertidig navn (forslag mottas! .. Euph ga meg et fint navn på solo-greia iallefall:))

Og jeg har sittet å programmert og skrevet en ny sang .

Den er veldig inspirert av Xploding Plastix og Jaga Jazzist. Bare seff ikke like bra :) hehe. Jeg øver meg mye på tromme-programmering og begynner å få litt teken på det , nesten iallefall. Alt er programmert av underskrevne , ingen ferdige loops ...

Melodien er jeg også ganske happy for . Og strykerne .. er generelt ganske fornøyd , og syntes det er noe av det bedre jeg har fått til ..

Jeg er klar for litt feedback .. ha det litt høyt , for det trenger litt power :) .... hehe .. Kos dere gløgg!

Nilsefix

http://www.home.no/nilsefix/Clocks%20Tick%...0Mars%20Too.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker helheten i sangen veldig godt! Er et slags ro over det hele som er veldig behagelig. Det sangen kanskje kan mangle er et slags høydepunkt? Mulig at det ikke passer inn i musikkstilen men det hadde gjort låten mer interessant (tror jeg da).

Eller så er det bra melodier, naive og fine. Jeg kunne godt hatt denne på playlisten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behagelig låt dette ja!

Kompet ruller på en litt humpete vei. Ikke noe galt i det, blir fort vant til bevegelsene. Det er bra å kunne kjenne seg igjen i låta etterhvert som den skrider frem. Ingen store overraskelser, bare laid back og (chin?)chilla.

Mange lyder som ligger langt bak som er morsomme å følge med på, som sikkert blir litt mer fremtredende etter flere lyttinger. Det er spennende, synes jeg, å oppdage nye ting i låter. Stor pluss for å fylle ut mellomgrunnen!

Melodiene er ikke av den typen som jeg kommer til å nynne på. Men noen vendinger sitter likevel igjen. Mange instrument med god forkledning høres det ut som.

God låt! Ingen terningkast, da terning falt ned bak skrivebordet og ble spist av en kanin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.