Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender DeVille 410 Svar så fort dere kan IGJEN!


ovl

Anbefalte innlegg

Den vox ac30, som jeg skulle kjøpe fikk jeg problemer med. Eieren skulle til Oslo, en gang som ikke kom.

Jeg har hørt at hvis man skulle bruke pedaler var fender det man skulle kjøpe.

Jeg har funnet denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22782660

Og holer på å presse på "send epost".

Svar så fort dere kan igjen!!! Før noen andre kjøper den....

Ja eller nei?

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Fender Blues Deville 410 den låter knalltøft og er ganske tung, men så lenge den bare står på øvingslokalet gjør det ikke noe at den er tung :)

Blues devillen og den du ser på er ikke helt like men de er i samme gata og er 60W med 6V6 rør i slutt-trinn.

En viktig ting å tenke på hvis du skal kjøpe den er at den spiller helt sinnsykt høyt.

Du kan på ingen måte bruke den hjemme hvis du ikke har en attenuator, hvis du ikke bor helt alene langt ut på landet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Fender Blues Deville 410 den låter knalltøft og er ganske tung, men så lenge den bare står på øvingslokalet gjør det ikke noe at den er tung :)

Blues devillen og den du ser på er ikke helt like men de er i samme gata og er 60W med 6V6 rør i slutt-trinn.

En viktig ting å tenke på hvis du skal kjøpe den er at den spiller helt sinnsykt høyt.

Du kan på ingen måte bruke den hjemme hvis du ikke har en attenuator, hvis du ikke bor helt alene langt ut på landet da.

Ja, jeg tror jeg venter til det kommer en 210 :)

Takk for raske svar iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig lite fan av 10" helt til jeg fikk meg Blues devillen som har 4*10" Eminence alnico blue, låter kuler og dynamitt.

Men jeg er også enig med at Ovl heller burde se etter en 1x12 eller 2x12 combo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måkke komme her og kommer her........

og påstå at 10" i Bassmann, Super Reverb, og Vibrolux Reverb ikke låter bra.

Der låter 10" akkurat slik de skal til forsterkerne.

At andre amper låter best med 12" er en helt annen sak.

Off, nå fikk du meg til å tenke på Vibroluxen jeg måtte selge med tungt hjerte for mange år siden, snufs :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måkke komme her og kommer her........

og påstå at 10" i Bassmann, Super Reverb, og Vibrolux Reverb ikke låter bra.

Der låter 10" akkurat slik de skal til forsterkerne.

At andre amper låter best med 12" er en helt annen sak.

Noen liker mora, andre liker begge to... eller no... ;) Men jeg har en fornemmelse av at ovl er en relativt ung person som skal drasse på ampen sin rundt omkring. Da høres ikke 4x10 ut som noen innertier... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.