Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarspill og vokal. Hva synes De?


The Euphor

Anbefalte innlegg

Helt ok . Syntes du skulle hatt en annen klang på plekter-strokene på starten . Den er veldig digital og låter som mange veldig korte delayer. Første jeg tenkte på var at det hadde nok vært kulere med ikke-dobla vokal... Er litt forvirrende på en sånn låt. Men det går vel på smak-og-behag-seksjonen...

Syntes solo-spillinga virker ganske usikker, men har noen fine løp , og ganske fin tone. Lyden har også sin sjarm... Veldig "glassy" (et uttrykk nesten ikke jeg selv skjønner :P så jeg forventer ikke at noen andre skal skjønne det ... men det er et uttrykk jeg har funnet som matcha cleanlyden til Eric Johnson .. ikke at du har så bra lyd :P) ..

siste soloen har du ën hissig blåtone :D hehe .. ¨

Terning-kast 4 !

Topp stemning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller meg også litt tvilende til doblingen av vokalen, ikke det at det høres hinsides labert ut, men jeg følte vel kanskje ikke at det passet helt inn i konteksten. Er litt uenig med det Nilsefix sier om at solospillinga er usikker, jeg oppfattet det heller som avslappende, men det er jo kun snakk om personlig smak. Behagelig å lytte til var det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.