Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

FTLOG-misbruk


vwh

Anbefalte innlegg

Dette ble egentlig lagt inn i en annen tråd, men flytter alt over her hvor det hører mer hjemme.

Har sittet å tatt opp litt jeg også nå..hehe

Orker ikke å forsøple forumet med tullet mitt' date=' så jeg legger det ut i tråden din

Jeg skulle spille inne starten til FTLOG i forbindelse med et annet forum, også bestemte jeg meg under en divebomb at jeg bare likesågreit kunne fortsette å spille noe improvisert ettersom jeg faktisk hadde somla meg til å putte opp mikk osv. En del rare toner iblandt, men men..tok ikke dette så altfor seriøst

http://home.no.net/jonhh/forum/ftlog-misbruk.mp3

Muligens klippet kan virke støtende og som blasfemi på enkelte sjeler

Bare for infoens skyld så har jeg spilt i 2 år, og det oppsettet var Ibanez JEM7VWH -> Crate GFX-65 (med delay) -> Studio Projects B1 mikrofon ->Behringer Preamp -> PC med Adobe Audition 1.5

god natt! trøtt som et uvær..

Jævlig konge klipp Jon! Dritfett..
@Integrum:

1ste tanke:Dette er jo helt likt Vai' date=' bortsett fra et par slider som jeg mener burde ha vært bender.

2dre tanke: Dette er jo sikkert det Vai ville spilt når han var 9 år.

3dje tanke: Når du ikke lenger hadde Vai sin oppskrift, så visste du ikke helt hva du skulle gjøre, og så spilte du andre ting du hadde lært av Vai, og så var det ikke så ille allikevel.

4de tanke: Dette er jo helt jævlig bra til å ha spilt gitar i 2 år. Jeg hadde ikke klart det når jeg hadde spilt gitar i 2 år, nå har jeg spilt i 10, og jeg klarer det sikkert ikke nå heller. Du har naila lyden bra nok, litt stressa i fingrene er du i forhold til Vai, men om du øver i et par år til, så er du sikkert så lik som det er mulig å bli. Lykke til, veldig bra spilt![/quote']

Wow! Knall klipp!

:D

Dæven steike det var bra!!

Du har jaggu kommet langt på to år. Og bedre lyd enn Vaier'n selv har du og ;)

Meget fin gitarlyd du har der Inte! låter kongeknall.

Fint spilt også...

Takker alle for respons på det lille klippet mitt. :wink:

Edit: Moro at folket liker lyden min. Nilsefix hater jo ampen min :lol:

Hehe! ..

Integrum Integrum ;) hvor mange ganger har jeg så sagt at FTLOG ei skal covres .. Din rebell hehe .. Låter slettes ikke ille . Veldig mye blåtoner på improviseringa ' date=' men det betyr vel ikke noe.. Topp stemning.. Helt ok lyd og ;) men BRA lyd har du ikke :D hehe... Nå fikk jammen jeg og lyst til å spille gitar igjen .. ..

eneste jeg har å si som feedback på spillinga di er at du bør kutte vekk ca halvparten av de over-vibrerte vai-inspirerte bendene dine :) Du bruker dem veldig mye , og det er et fint virkemiddel: men som alle andre virkemidler kan det overbrukes , og da mister det krafta si ..

-

Det beste jeg har hørt fra deg er det jo.. så dommen er

Topp Stemning!

Mvh

Nilsefix[/quote']

Muligens klippet kan virke støtende og som blasfemi på enkelte sjeler ;-)

Takker for respons Nils..

Er faktisk veldig enig i det du sier. Jeg har en tendens til de spille de bendene' date=' og jeg prøver faktisk å tone det ned ;-)

Har hatt en sånn over-entusiatisk holdning til bends helt siden jeg lærte å bende strengene at det liksom har blitt en sånn greie som skjer automatisk :lol:

Blåtonene kommer vel mye av det at jeg prøver særdeles hardt å løsrive meg fra alle sånne skala-mønstre og spille over hele halsen..noe jeg er laaangt ifra å beherske... Men men..jeg fortsetter og øve vet du ;-)[/quote']

Nydelig lyd du har Integrum :D.. låter rett og slett knall..
Må slenge meg på alle de som sier at lyden er bra' date=' for det er den.

Slettes ikke dårlig spilling heller. Bedre enn meg (men det er da ikke noe kunststykke).

[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.