Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spille jobb for eldre damer


Anbefalte innlegg

I Was Made For Lovin You, med litt glimt i øyet, da kan du sjarmere mange gamle damer i senk vettu ;)

Du trenger ikke nødvendigvis å tenke på moderne "voksenmusikk" når dere skal spille live !

Tro det eller ei, lærerne var sikkert litt wild i sin ungdom de også !

60-70'talls mainstream rock kan nok funke bra !

Men såklart, du må tilpasse musikken litt etter når de "voksne" damerne var unge da!

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor "voksne" er disse damene, da? Det er tjue års forskjell mellom 40 og 60, og de "hotte" artistene til den ene gruppa var besteforeldre for den neste.

Husk også at "godt voksne damer" ikke nødvendigvis er oppvokst med fiolin og trekkspill. Jeg er "godt voksen", og hørte stort sett på led Zeppelin, Black Sabbath, Alice Cooper, Deep Purple og så videre.

Men litt svensktopp, litt Carpenters, kanskje en Beatleslåt, et par ballader som "You got a friend" og kanskje "Lys og varme" blir ikke feil til de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen ord fra en som har spilt MYE til dans..:

Dere er garantert suksess nesten uansett låtmateriale,bare dere KOMMUNISERER med publikum fra scenen.

Det som IKKE fungerer, er en innesluttet gjeng som glaner på skoene sine, og spiller ukjente låter.

Husk å flørte vilt og uhemmet ! Good luck !

Endret av Shreddhare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gremmes over å settes i bås sammen med de eldre.... unsure.gif

Damene mellom 30 og 40 er nok sprekere enn du tror! ;) I og med at jeg er midt i den aldersgruppen, kan jeg fortelle deg at liste-toppene da vi var 15-18, bestod av Kiss, Bon Jovi, Whitesnake, Def Leppard, Mr. Big, Guns'n'Roses, Bryan Adams, Aerosmith osv.... Ja, det var tider det.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.