Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Siste skiva du kjøpte ?


Gjest Emperoar

Anbefalte innlegg

Enslaved - Isa

Darkthrone - Transilvanian Hunger

Mr. Bungle - Disco Volante

Eric Prydz - Call On Me (singel - med video :D)

Begynte nesten å lure! :P

Jeg pleier bare å ta av lyden jeg når den er på tv ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siste platene jeg kjøpte fikk jeg fra CDON og de var som følger;

Bob Dylan-Bob Dylan(Som var mannens debut plate og kom ut i 1962)

Bob Dylan-Highway 61 Revisited.

Bob Dylan-Blood On The Tracks.

Alle albumene er geniale album fra godeste Dylan. Neste album jeg nå skal ha meg blir nok Bob Dylan-Blonde On Blonde. Ett album som er ett must for alle Bob Dylan interreserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste platene jeg kjøpte fikk jeg fra CDON og de var som følger;

Bob Dylan-Bob Dylan(Som var mannens debut plate og kom ut i 1962)

Bob Dylan-Highway 61 Revisited.

Bob Dylan-Blood On The Tracks.

Alle albumene er geniale album fra godeste Dylan. Neste album jeg nå skal ha meg blir nok Bob Dylan-Blonde On Blonde. Ett album som er ett must for alle Bob Dylan interreserte.

Knall innkjøp, men hvorfor ikke Blonde On Blonde før de albumene? Blonde On Blonde er, kanskje sammen med Highway 61, i min mening Dylans absolutte høydepunkt hvor han blander folk, country og rock bedre enn noen gang før eller etter. Alt av Dylan fra midten av sekstitallet er i alle fall genialt, og "skilsmisse-Dylan" fra midten av syttitallet med Blood On The Tracks og Desire er ikke tapt bak en stol, han heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHH FY FADER!!!! FOK SOM IKKE HAR SETT NOE AV LED ZEPPELIN DVDEN!!! LØP OG KJØP ELLER WHATEVER!

okok... Fy fader, så live at royal alberts hall! Åhh! Og danmark radio! Men meg og fattern ble enig i å spare resten av godsakene til senere tid!!! Åhh det var så bra at jeg til og med stoppet å spise tortilla chips en periode! (det er ikke vanlig!)

ÅHHH GLEDER MEG SOM EN UNGE TIL RESTEN!!!!

PS: se john bonham sin trommesolo i Moby dick i alberts hall!! FY FADER!!! !!!! !!!! Han er verdens diggeste trommis!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.