Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson LP Studio - hvorfor ikke


Wotan

Anbefalte innlegg

..altså - hvorfor skulle det være noen forskjell på lakkblandingen e.l. på to gitarer med blank nitro? Er Studio modellene lakkert med en ikke herdenede lakk eller noe slikt på pur faen eller noe?..

Altså hvis dere mener det er en forskjell så fortell meg hva den er. Faded er selvsagt annerledes, men ikke vanlig Studio.

Studio er jo en innsparingsmodell, og noe Gibson har kuttet ned på er lakken. Den er ikke like tjukk, og føles veldig plastikk-aktig. Jeg vet ikke nøyaktig hva de har gjort, men de har sikkert kuttet ned på antall lag med lakk eller noe. Dra til en gitarsjappe og sett deg ned med både en Standard og en Studio, så skjønner du fort hva jeg mener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså trådstarter er 35 år gammel.. Han kunne vært faren din og er sikkert mye godt ferdig med å "plage foreldrene sine" ..

Jepp, har gitt pc til han far så det er han som plager meg så jeg får plage kjærringa og naboene istedet. :blink: Hehe.

Jeg forhørte meg kort om den LP standarden som ligger til salgs på forumet, men velgte alikevel Studio'n p.g.a. at jeg hadde kikket på den en stund og testet den litt i den lokale sjappa. Sist jeg kjøpte så endte jeg opp med noe annet enn det jeg hadde sett for meg i utgangspunktet, god gitar for all del (Taylor 110e), men jeg tenker fortsatt på den jeg kikket mest på (Takamine EF261SBL).

Har nok litt med at man bygger opp forventninger/lyst på en spesiell gitar. Kjøpte ny i butikk for 7695.-, det er noe kampanje greier på gang, men det kan jo hende at den blir den nye veiledene prisen.

Jeg er uansett i svært godt humør om dagen!

Har ikke noe prinsipiellt mot å kjøpe brukt, som jeg ble rådet til, men valgte ny denne gangen. Blir nok brukt neste gang, samt at jeg får smøre meg med mere tålmodighet og starte prossessen litt tidligere.

Edit: skriveleif

Endret av Wotan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.