Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Alhambra 3c godkjent ?


salt

Anbefalte innlegg

Er Alhambra 3c et godt valg til spansk gitar til under 5000 kr ??

Hva er forskjellen på Alhambra 1c og Alhambra 3c ?

Heisann, ja jeg vil si det er ett godt valg. Alt er selvfølgelig smak og behag, men jeg anser alhambra for å være ett merke som er bra. Til under 5000,- er både 1c,2c og 3c bra som nybegynner/viderekommene gitarer. De tekniske spesifikasjonene på 1c og 3c er det ikke stor forskjell på men det er det heller ikke i prisen, jeg har selv en Alhambra 7p og da jeg kjøpte den så prøvde jeg både 1c og 3c. Jeg vil si 3c modellen låter noe bedre og ville nok anbefalt den med tanke på den lave prisforskjellen. Men igjen er dette smak og behag å råder deg til å prøve begge om du har mulighet til det. Hvis du hadde beveget deg oppover ett hakk til 4p modellen så hadde du og fått noe bedre stemmeskruer og mekanikk, 4p modellen koster ca 1000,- mer(altså ca 5000,-) enn 3c, jeg vet ikke om den er mye bedre for jeg har ikke prøvd den modellen men jeg vil anta den er bedre. Det høres kanskje mye ut men mekanikken er ofte vel så viktig.

Lykke til med valg og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.