Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Deler til gitarforsterkere?


Anbefalte innlegg

Eg har ein Behringer gx112 gitarforsterker kor inn-jacken knakk da nokon snubla i ledninga for ei tid tilbake. Så eg skrudde opp forsterkern og fjerna den delen som var knekt og tok han med til ei musikksjappe i Tønsberg og lurte på om dei kunne få tak i ein ny.. Det skulle dei gjere, men delen dukka aldri opp (etter meir enn eit halvt år).

Sidan den tid har eg mista den øydelagte delen, og når eg har spurt lokale elektro og musikksjapper om dei kan fikse det seier dei at det går ikkje utan delen.. Så eg lurer på om nokon veit om ein stad der det går an å få bestilt deler til denne gitarforsterkeren, eller evt. få tak i eit koblingsskjema som viser korleis eg skal lodde saman det som sitt mellom sjølve inngangen og den trepunkts kontakten på kretskortet inni forsterkern?

Er så kjipt med forsterker som eigentleg funker, men allikevel ikkje sidan inngangen er herpa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner sikkert noe her eller her

Hmm, masse dingser der ja.. problemet mitt er at eg ikkje veit heilt korleis eg skal lodde saken.. det er ein sånn liten 3-pins kontakt på kretskortet som det skal koples til.. så vidt eg veit er det ein mono ingang, så kva er den tredje pinen til? Det var ein liten bit kretskort på den originale saken og, eg hugser ikkje om det satt noko meir enn berre ledninger på det. Som ein kanskje skjønner er eg ikkje så veldig dreven på elektronikk.. Aller helst skulle eg vel ha hatt tak i ein del som eg berre kan plugge i og så funker det. Ønsketenking kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skikkelig verksted kan da helt sikkert både bestille den delen du mangler eller lage en "lureløsning". Høres ut som en fillesak. Kontakt noen som vet hva de driver med..

Det er ein fillesak, men eg har hatt trøbbel med å finne nokon som faktisk reparerer sånt utan at eg må sende den drittunge saken i posten til hutiheiti.. Nokon som veit om ein bra verkstad i Rogaland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.