Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall jcm 2000 dsl 201 - verdi?


Tech12

Anbefalte innlegg

DSL 201 er ikke på 100 watt, men 20.

Jeg solgte min DSL 401 (40w, og en ekstra kanal) for 5000 kroner før jul (Med footswitch)

Så 3-3500 kroner, er vel ikke usannsynlig... Prisen spørs jo også på hvor desperat du er på å selge fort eller ikke...

markedet bestemmer vettu :P

Du burde også informere eventuelle kjøpere at DSL201 og 401 hadde overopphetingsproblemer på alle modeller før '04, noe som kan gjøre at loddetinnet smelter noen steder inni ampen.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dsl 201 på eBay lå på 450 $, men den var 20 Watt, og du sier at den er 100 watt.

Hallstein har allerede påpekt det. DSL 201 er på 20 watt. Hvor trådstarter har fått det fra at den er på 100 watt, kan man jo spørre om. Det er i hvert fall viktig å gi så korrekte opplysninger som mulig når man skal selge noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallstein har allerede påpekt det. DSL 201 er på 20 watt. Hvor trådstarter har fått det fra at den er på 100 watt, kan man jo spørre om. Det er i hvert fall viktig å gi så korrekte opplysninger som mulig når man skal selge noe.

Grunnen til at jeg skrev det var at det står "100 watts" bak ved strøminntaket, men nå forstår jeg jo at det ikke er det som teller.

Endret av Tech12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skrev det var at det står "100 watts" bak ved strøminntaket, men nå forstår jeg jo at det ikke er det som teller.

Jeg tror nok også Hallstein ikke er helt på jordet med prisantydningen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skrev det var at det står "100 watts" bak ved strøminntaket, men nå forstår jeg jo at det ikke er det som teller.

Den wattstyrken som står ved strøminntaket er strømforbruk. På 100W headen min, står det 380W. Dette er hvor mye strøm forsterkeren bruker når den står på.

Den heter DSL 201... dette kan enkelt deles opp i specs:

DSL = Dual Super Lead

20 = 20W

1 = ett høyttaler element

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.