Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Unisong gitarer


bowardsen

Anbefalte innlegg

Hei, ser det flommer over av unisong gitarer på finn.no for tiden. Noen som har erfaringer med disse? Flammelønnshals etc... Frister litt å skaffe seg en.

Noen som kan si hvor ca på kvalitets-treet de ligger (disse gitarene til 6-7K ? Tenker om de på sett og vis kan f.eks sammenlignes kvalitetsmessig med en mexico strat (std,) classic player, am std, jpn std... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri prøvd en av disse, men jeg tviler sterkt på at kvaliteten er noe bedre enn på Fender/Squier produkter til samme pris. Tvert imot. Dessuten er nok videresalgsverdien lav.

Dette er asia produserte gitarer med relativt høy utsalgspris i forhold til hva du får, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

ville det ikke vært veldig upraktisk å ha fotolaminat på en hals da? når man tar prisen i betraktning så burde jo dette være bra saker, de har jo også serienummer. men det kan jo alltids være en luring som kjøper billig og selger dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som er en 'luring' eller ikke syns jeg ikke man skal diskutere ettersom selger ikke forsøker å selge 'Unisong'-gitarene under noe annet navn enn nettopp 'Unisong'. At selger får mer inn enn ut er jo en selvfølge, hvis ikke hadde han ikke drevet den bissnissen han gjør.

Fotolaminat har Fender drevet med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.