Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

metal band trenger gitarist og vokalist


trommisen

Anbefalte innlegg

hei! jeg og en kompis har bestemt oss for å starte et metal band. vi heter Metal Explosion og er veldig inspirert av Metallica.

vi spiller cover sanger og vil prøve på egne sanger når noen tar opp gitaren. vokalisten må gjerne også spille gitar.

bandet består av en trommis og bassist for øyeblikket og begge vil ha vanlig vokal. (som i metallica, ikke cannibal corpse)

vi spiller i åsane i bergen. vi er begge nybegynnere og selvopplært så det gjør ikke noe om du ikke er proff, men det vi vil helst ha noen som kan spille sammenhengende og ikke må stoppe 10 sek mellom hvert tab. (en som skulle prøve seg hos oss som spilte sånn -.-)

ta kontakt med 988 17 184!

mvh Martin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegar Jørgenstuen

hei! jeg og en kompis har bestemt oss for å starte et metal band. vi heter Metal Explosion og er veldig inspirert av Metallica.

vi spiller cover sanger og vil prøve på egne sanger når noen tar opp gitaren. vokalisten må gjerne også spille gitar.

bandet består av en trommis og bassist for øyeblikket og begge vil ha vanlig vokal. (som i metallica, ikke cannibal corpse)

vi spiller i åsane i bergen. vi er begge nybegynnere og selvopplært så det gjør ikke noe om du ikke er proff, men det vi vil helst ha noen som kan spille sammenhengende og ikke må stoppe 10 sek mellom hvert tab. (en som skulle prøve seg hos oss som spilte sånn -.-)

ta kontakt med 988 17 184!

mvh Martin :)

Hadde vært helt perfekt for meg. Hadde jeg bare bodd i nærheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.