Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan Imp. feks. Vai og Satriani osv..


blue_face

Anbefalte innlegg

Hallo! Nå begynner jeg å lære meg Dur og Moll skalaene over hele gitaren. Og jeg Improviserer mye til backingtrack...

Det låter tøft men jeg vet at hvis feks Vai hadde tatt over så skjønner dere hva jeg mener, han hadde jo gjort det helt rått.. Og jeg hadde sittet med tunga ut mens jeg gaber så stort at kjeven hadde låst seg...

Det er sikkert det at han kan mange licks og er en djevel på gitar... Men det er nok noe i det at han ikke bare spiller DUR og Moll.. Thats Right?

Så hva slags toner er det han spiller? Er det kirketonearter?

Grunnen til at jeg tar Vai er jo at vi har noen Vai elskere her som sikkert har studert han ganske nøye. (Noe jeg ikke har giddet)

Håper på noen brae svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker VELDIG mye lydisk . Den har en veldig kul feel. Det er en durskala med hevet 4er .. En av mine favoritter også . Prøv forskjellige kirketonearter over forskjellige ting ,få dem under huden så blir det bra ..

Det går jo selvfølgelig ikke bare på hva du spiller , men hvordan . Vai låter lissom perfekt bare fordi det er vai . Han har det så grundig i fingrene ... Og det hjelper lissom litt :) total kontroll

Nilsefixxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.