Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette en bra kombinasjon?


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe elgitar og forsterker.

Vil Epiphone Les Paul 100 og Roland MiniCube være gode valg for en som aldri har eid en elgitar før?

(har spilt western' date=' men ikke el)[/quote']

MicroCube duger da... For en stund da...

Men de er jo ganske billig og du får mye stuff så ... FOr min del kan jeg anbefale den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til originalt emne: du sier svært lite om hvilke behov du har, og størrelsen på budsjettet du opererer med. Om du kun ønsker å få 'litt lyd' på rommet hjemme stilles det ikke de helt store kravene, hovedpoenget da er at det skal fungere greit. I og med at du har spilt gitar før (og da formodentlig kan spille brukbart greit), ville jeg dratt rundt til en butikk eller tre og testet litt utstyr. Det finnes sikkert mye fancy funksjoner butikkinnehaveren kan selge deg til latterlig høye priser, og selgere er også flinke til å spille kjappe snutter som lurer en (i alle fall enkle sjeler som meg) til å tro at det faktisk låter bra. Jeg foretrekker heller å ha muligheten til å finne ut hvordan utstyret fungerer på mine egne premisser, fremfor hvordan selgeren mener det skal funke for gjennomsnittskunden.

Forøvrig er denne verdt å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.