Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DELAY ... delay ... delay ... delay ...


Anbefalte innlegg

Hallais!

Jeg har, som noen av dere kanskje har fått med seg, hatt noen problemer med DD-7'en min og nå har det blitt værre. Virker som om den dør helt :P

Så da tenkte jeg å spørre om litt anbefalinger til en god delay med litt instillingsmuligheter i hvert fall ^_^

Trenger ikke å være KJEMPE hi-tech, men å ha litt instillinger er greit. Pris er ikke så farlig så lenge det ikke går over 2000 kr.

Hvis dere trenger mer info om f.eks. musikken jeg spiller og sånn til det her er det bare å spørre :lol:

Takker for hjelp på forhånd :)

Mvh.

Oscar

BTW: Hvis dere lurer på hvorfor jeg ikke har skrevet mer definert, er det det at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne innen Delay ... Jeg aner virkelig ikke hvilke merker som er gode innen denne effekten ...

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simple pedaler som låter bra; T-rex Replica, T-rex Reptile, Malekko 616, Retro-sonic Analog Delay, Electro Harmonix Deluxe Memory Man

Avanserte pedaler med presets etc; Eventide Timefactor, Empress Superdelay, TC Nova Delay, Line6 DL-4 (gjerne Keeley-modda, da den originale har litt volum-drop)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boss RE-20.

Bruker denne selv, og er veldig fornøyd.

Har også en DL-4, men den blir kun brukt som looper.

Du mener vel Digitech Hardwire DL-8? Fantastisk pedal. To i en :) Har alt man trenger (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.