Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Etter en stor konsert?


LTBR

Anbefalte innlegg

Er ikke så godt kjent i oslo. Hvor er det best å dra etter konserten(acdc ja:) for å drikke enda mere? Er det noen bra buler/puber der hvor man slipper å vasse i folk og stå i kø for å kjøpe seg øl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å menge seg med alle sosseguttene i sine kliss like nyinnkjøpte t-skjorter, som de har tredd over den de hadde på seg da de kom til konserten?

er det så mange andre steder som spiller no bra metal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på RockIn etter Motörhead konserter, akkurat passe lite/mye folk, i motsetning til Elm Street, Fiasco og andre steder som ligger mitt i tråkket til konsertgjengere.

Det greie med Oslo, er at det er vannhull over alt, og man trenger aldri gå langt for å havne utenfor klynga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på Rockin var det da bare skumle svartmetallere der? Tror jeg dro opp gjennomsnittsalderen med 30%, da, men :blush:

Jeg stilte i allværsjakke av typen "dette burde holde til å bli sett om en snøstorm skulle overraske meg", og jeg følte meg ikke velkommen. Posere hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte i allværsjakke av typen "dette burde holde til å bli sett om en snøstorm skulle overraske meg", og jeg følte meg ikke velkommen. Posere hele gjengen.

Var nok ikke allværsjakka, men dialekta ;) Rockin er et greit sted med hyggelige priser, og innimellom varierer det jo også litt på klientellet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte i allværsjakke av typen "dette burde holde til å bli sett om en snøstorm skulle overraske meg", og jeg følte meg ikke velkommen. Posere hele gjengen.

Jeg drar innom bare for å posere og skule på folk i allværsjakker.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.