Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som kan mikse i Cakewalk?


Anbefalte innlegg

Holder på å ta opp noen låter med Mortal Pychosis nå som er et melodiøst thrash/viking metal band. Tar opp i Cakewalk, og tenkte å prøve å mikse selv. Men om vi ikke blir fornøyd hadde det vært greit å ha en reservemann som kan mikse det bedre for oss. Så er det noen her som har erfaringer med å mikse i Cakewalk som kan være interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å mikse er vel å mikse? Ett fett hvordan programmer man bruker... Jeg kan gjerne prøve meg, men da i pro tools. Da må dere bounce alle spor som wave-fil og så setter jeg dem sammen igjen. Dette krever at dere grupperer alle opptak pr spor, ellers blir det umulig:)

OBS: Jeg er på INGEN måte noen dreven tekniker, men jeg liker å pussle litt og prøve meg fram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å mikse er vel å mikse? Ett fett hvordan programmer man bruker... Jeg kan gjerne prøve meg, men da i pro tools. Da må dere bounce alle spor som wave-fil og så setter jeg dem sammen igjen. Dette krever at dere grupperer alle opptak pr spor, ellers blir det umulig:)

OBS: Jeg er på INGEN måte noen dreven tekniker, men jeg liker å pussle litt og prøve meg fram...

Ja vet det går ann å mikse i flere programmer, men hadde det vært cakewalk hadde det bare vært å sendt over hele prosjektet. uten å måtte gjøre noe ekstra. Setter pris på at du vil prøve. Kan som sagt komme tilbake til deg om ikke vi får det til selv. Vi har en viss forståelse for mixing, men enkelte ting har vi ikke forska helt på ennå. Så om det blir dårlig kommer jeg tilbake til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.