Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gregsguitars


Nybegynner

Anbefalte innlegg

Hei

OK beklager, men det er på samme siden. Øverst står det "alle", "opplastninger" "favoritter" "splleliste" osv. Trykk på alle.

Da får du opp hundrevis av gitardemoer på høyreside. Trykk på vis alle under de små ingressbildene.

Hvis ikke dette hjelper er kanskje dette en direkte link: http://www.youtube.com/user/gregsguitars?blend=1&ob=4#p/u

Hilsen hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg fant Ibanez, men ikke Ibanez Jem. :)

Ser ut som han er forhandler av gitaren, og da er det jo ikke dumt å legge ut eksempler som dette. Uten å ha hørt på alt han har lagt ut (nesten 1000 filmer!) er førsteinntrykket at det er dyre saker han selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

OK beklager, men det er på samme siden. Øverst står det "alle", "opplastninger" "favoritter" "splleliste" osv. Trykk på alle.

Da får du opp hundrevis av gitardemoer på høyreside. Trykk på vis alle under de små ingressbildene.

Hvis ikke dette hjelper er kanskje dette en direkte link: http://www.youtube.com/user/gregsguitars?blend=1&ob=4#p/u

Hilsen hans

Jeg vet hvordan jeg finner fram på en youtube channel, og han spiller stort sett bare på Fender, Gibson og noen kopier/etterligninger av de, og det er ikke alle som vil ha bare de merkene.

Og som jeg har sagt, og Euphor fikk inntrykk av, gitarene han selger er nok ikke billige, og mange av de er nok ikke lett å få tak i ;)

Men når man er inne på sjeldene og gamle/dyre gitarer og demoer, sjekk Phil X, han er bedre enn han her syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan jeg finner fram på en youtube channel, og han spiller stort sett bare på Fender, Gibson og noen kopier/etterligninger av de, og det er ikke alle som vil ha bare de merkene.

Og som jeg har sagt, og Euphor fikk inntrykk av, gitarene han selger er nok ikke billige, og mange av de er nok ikke lett å få tak i ;)

Men når man er inne på sjeldene og gamle/dyre gitarer og demoer, sjekk Phil X, han er bedre enn han her syns jeg :)

Phil X er jo bare irriterende med alle brølende og alle "hey, ho ha ha"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.