Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Endelig Tele-eier...


Griffin

Anbefalte innlegg

Fin dag i dag... valser inn på 4Sound og hører noen såre rop fra en Fender Am. Standard Telecaster.

Den sier den vil være venn med meg... og jaggu... takket være en grei kone, så gikk det slik.

Impulskjøp er ofte de beste ^_^

Nydelig gitar, og snill kone. Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh, den var faktisk fin til tele å være ;)

Du er ikke Tele mann skjønner jeg??? ^_^

Men takk lell... jeg skjønner hvor du kommer fra. Det er ikke før de siste 3-4 årene jeg har fått sansen for Telecastere, sånn basert på utseende.

De første årene så skjønte jeg ikke hvorfor folk som hadde råd til Gibson'er kjøpte Telecastere...

Faktisk... kona likte faktisk denne bedre:

big_193840.jpg

Men jeg ville ikke ha den (blir vel hudflettet nå) :rolleyes:

Telecaster har i noen år vært på lista over gitarer jeg skal kjøpe... dog den var ikke planlagt før etter en del andre kjøp først. Men jeg smeltet nå for denne umiddelbart... en test på en Cornford forsterker bare bekreftet inntrykket og den var på såkalt "lagersalg", så jeg fikk den temmelig rimelig.

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er jo forsåvidt to gaanske så forskjellige gitarer.

Må innrømme at jeg har fått sansen for enkelte tele. Spesielt de lyse, som din ;p

Kunne lett eid en slik. Men må først få kjøpt inn et par andre gitarer som står litt høyere på listen. Men det blir jo ikke en samling uten en tele da :P

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne lett eid en slik. Men må først få kjøpt inn et par andre gitarer som står litt høyere på listen. Men det blir jo ikke en samling uten en tele da :P

Det var egentlig planen min også... men denne falt nå litt i fanget på meg. Flott å se på, en drøm å spille, låter akkurat som den skal og halv pris (lagersalg)... så slik kan altså planer endre seg brått B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.