Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Petrucci solo!!


Petrucci

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, hvorfor slenger alle inn de tingene jeg er på vei til å slenge inn, hørte nettop på den. Nislefis kan bare gå å legge seg akkurat nå. Sinnsvakt bra. Seriøst bra solo, kommer til å høre mye på dette her...

Bootleg fra Madison Square Garden i April 04' tror jeg det var...

Og seff da LaBrie utbryter John petrutchey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Bare tull, man må jo ikke være flinkere enn en for å si at man synes noe er dårlig. Jeg kan fint innrømme at jeg spiller ræva gitar, men jeg synes like fullt det aller meste av Yngwie Malmsten er grufullt. Det blir jo subjektivt. Men nok om det.

Synes denne soloen var helt allright. Likte tonen veldig godt, og mye kult inni der. Rent musikalsk sett var det ikke helt på topp. Merk at han har veldig korte fraser, med liten eller ingen sammenheng...det trekker ned, synes jeg. En topp solo bør ha en helhet, og være bundet sammen på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa soloen ikke var "bra".

Ærlig talt, det er greit å kritisere, i alle fall hvis du begrunner kritikken, men å si at en gitarist av Petruccis kaliber ikke kan spille "bra" når du selv ikke engang er i nærheten av å være like god, da sier det egentlig mer om deg selv enn om Petrucci.

Nilsefix har det i kjeften, og det blir vel med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne soloen var helt allright. Likte tonen veldig godt' date=' og mye kult inni der. Rent musikalsk sett var det ikke helt på topp. Merk at han har veldig korte fraser, med liten eller ingen sammenheng...det trekker ned, synes jeg. En topp solo bør ha en helhet, og være bundet sammen på en måte.[/quote']

Det vil du høre på originalen at solo'n har en "helhet" som du kaller det. Men får å gi fansen noe mer enn de er vant med å høre hjemme i stua, rommet what ever...så velger han å gi fansen noe MER da han improviserer en i mine ører en nydelig solo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Bare tull' date=' man må jo ikke være flinkere enn en for å si at man synes noe er dårlig. Jeg kan fint innrømme at jeg spiller ræva gitar, men jeg synes like fullt det aller meste av Yngwie Malmsten er grufullt. Det blir jo subjektivt. Men nok om det.

Synes denne soloen var helt allright. Likte tonen veldig godt, og mye kult inni der. Rent musikalsk sett var det ikke helt på topp. Merk at han har veldig korte fraser, med liten eller ingen sammenheng...det trekker ned, synes jeg. En topp solo bør ha en helhet, og være bundet sammen på en måte.[/quote']

hehe, jeg vet, teit..

Man trenger vell egentlig ikke være bedre en Petrucci fordi man ikke liker han.. :?

Det blir det samme som, "jeg kan ikke si at jeg ikke liker steve vai, fordi jeg ikke er like god som han" ..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint opplegg til diskusjon om hva som gjør en solo fin' date=' Peri...

Temaet i denne tråden er kun nevnte låt der Petrucci spiller soloen. Hold dere til tema, eller ikke post.[/quote']

Roger that.

Syntes soloen var ganske kul, jeg. Har jo hørt Petrucci en million ganger før, men denne var slett ikke så aller verst... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Bare tull' date=' man må jo ikke være flinkere enn en for å si at man synes noe er dårlig. Jeg kan fint innrømme at jeg spiller ræva gitar, men jeg synes like fullt det aller meste av Yngwie Malmsten er grufullt. Det blir jo subjektivt. Men nok om det.

Synes denne soloen var helt allright. Likte tonen veldig godt, og mye kult inni der. Rent musikalsk sett var det ikke helt på topp. Merk at han har veldig korte fraser, med liten eller ingen sammenheng...det trekker ned, synes jeg. En topp solo bør ha en helhet, og være bundet sammen på en måte.[/quote']

Helt enig, trenger ikke være bedre en steve vai for å ikke like han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Bare tull' date=' man må jo ikke være flinkere enn en for å si at man synes noe er dårlig. Jeg kan fint innrømme at jeg spiller ræva gitar, men jeg synes like fullt det aller meste av Yngwie Malmsten er grufullt. Det blir jo subjektivt. Men nok om det.

Synes denne soloen var helt allright. Likte tonen veldig godt, og mye kult inni der. Rent musikalsk sett var det ikke helt på topp. Merk at han har veldig korte fraser, med liten eller ingen sammenheng...det trekker ned, synes jeg. En topp solo bør ha en helhet, og være bundet sammen på en måte.[/quote']

Helt enig, trenger ikke være bedre en steve vai for å ikke like han...

Hansy. kan ikke du legge fra deg mye den fjortismentaliteten din før du entrer dette forumet her. Du spamer verre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Bare tull' date=' man må jo ikke være flinkere enn en for å si at man synes noe er dårlig. Jeg kan fint innrømme at jeg spiller ræva gitar, men jeg synes like fullt det aller meste av Yngwie Malmsten er grufullt. Det blir jo subjektivt. Men nok om det.

Synes denne soloen var helt allright. Likte tonen veldig godt, og mye kult inni der. Rent musikalsk sett var det ikke helt på topp. Merk at han har veldig korte fraser, med liten eller ingen sammenheng...det trekker ned, synes jeg. En topp solo bør ha en helhet, og være bundet sammen på en måte.[/quote']

Helt enig, trenger ikke være bedre en steve vai for å ikke like han...

Les inlegget mitt. *Peker oppover*

Det er forskjell på å si at man ikke liker noens musikk og å si rett ut at personen ikke kan spille "bra". Du kan si at du ikke liker Shakespeares stykker, men du sier da for helvete ikke at mannen ikke kunne skrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan sikkert begrunne det jeg ...

Syntes han har grufull vibrato , lite eller ingen connection med tonene han spiller . Syntes han har irriterende frasering og forutsigbart tonevalg. Han har jævli bra høyrehånd , men når venstrehånda ikke gjør jobben har det lite å si.

fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.