Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mesa Boogie Rectoverb 1x12


Anbefalte innlegg

Hva tror dere er kurrant pris for en Mesa Boogie Rectoverb Combo. Den er nok 8-9år gammel, men i bra stand. Vurderer å kjøpe av en kompis, men han har ikke bestemt seg for hvor mye han skal ha enda. Ny i norge koster den borti 20 lapper, men ser ut som det går ann å få tak i billigere fra statene. Fant en her til 1600dollar. Kommer selvfølgelig moms, toll og slikt i tillegg, men blir uansett billigere enn 20k. Dette er en amp jeg har på lån og er strålende fornøyd med, men vil gjerne gi han et tilbud før det er for sent, og han plutselig vil beholde den allikevel. B) Ble et litt langt spørsmål men er det noen her som har peiling??

Endret av petrucci84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintagegitar har en til 11 lapper ja :)

Jepp har sett den:) Både den og den jeg har på lån er 1 utgave. Men er veldig i tvil nå, da jeg har har funnet en på ebay til 800dollar med 4 dager igjen av budrunden. Jeg kan jo være heldig å få den for under 10000 (inkl frakt, moms/toll osv...), og da må det vel være verdt et forsøk.

Men jeg lurer litt på om de ekstra finessene til 2 utgaven er verdt risikoen. Hvis jeg går for den jeg har på lån så vet jeg hvertfall hva jeg får:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra poeng ja. Hehe. Kan alltids bruke omformer, men litt stress å drasse på det og. I tillegg til at det garantert blir vanskeligere å evt. selge senere her i landet. Men er litt i tvil nå.

Vanskeligere å selge, tyngre + noe penger for en god omformer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesa er iallefall jævlig strenge på sånn med trafobytte og slikt..

Om du kontakter Mesa og sier at du vil kjøpe en 230v trafo, må du oppgi serienummeret på ampen, som da viser at den er levert med 110v trafo.

Da får du ikke kjøpe noen 230v trafo av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesa er iallefall jævlig strenge på sånn med trafobytte og slikt..

Om du kontakter Mesa og sier at du vil kjøpe en 230v trafo, må du oppgi serienummeret på ampen, som da viser at den er levert med 110v trafo.

Da får du ikke kjøpe noen 230v trafo av dem :)

Kunne bare oppgitt serienr på den ampen jeg låner:) Regner med det er samme type trafo på utgave 1 og 2, men koster vel noen lapper antakelig. Hadde isåfall bytta den selv da jeg har en form for elektroutdannelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.