Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amp


Anbefalte innlegg

Så er marshall dsl401 noe å satse på til soveroms øving. Da vil jeg også bruke den til band:)

DSL401 er helt glimrende til soveromsøving, og funker fett sammen med band også. Brukte en slik mye hjemme før, og solgte den til en tjommi som har brukt den mye med bandet. Han har reist rundt og gig'et med den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bor i fellesbolig og MÅÅ forsterker med hodetelefon. Foreldre og naboer forlanger det. Så klart har jeg veldig lyst på marshall dsl401. Men hvis jeg ikke kan bruke hodetelefon på den så kan jeg ikke kjøpe den, har snakket med butikken og har kansje en løsning på det, men lurer på om dere har noen løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i fellesbolig og MÅÅ forsterker med hodetelefon. Foreldre og naboer forlanger det. Så klart har jeg veldig lyst på marshall dsl401. Men hvis jeg ikke kan bruke hodetelefon på den så kan jeg ikke kjøpe den, har snakket med butikken og har kansje en løsning på det, men lurer på om dere har noen løsninger.

kjøp en boss Me-25/50/70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilbake til saken, kan jeg få hodetelefon på dsl401

Nope

Det er jo folk som sier at det er skadelige med topp uten cabinett men det er bullshit

Hm, topp utan kabinett höres inte ut som en så väldig smart lösning. Vad ska man liksom bruka det till?

Endret av TUFFTUFFTUFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det virker fornuftig med en pod eller lignende til hjemmeøvingen du beskriver. Du vil også kunne ta med deg den på en bandøving og koble til PA eller en annen amp.

Om du ikke vil ha det og skal ha amp, så ville jeg sett på blackstar ht-5 og muligens en overdrive. kommer ann på hva du mener er metal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.