Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amp


Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig ville jeg ikke gått for noen av de. spesielt ikke MGene. Marshall haze er visst en grei rørforsterker, men etter intrykk fra andre og noen youtube klipp vet jeg ikke hvor godt den duger til metal. Mn for al del... jeg kan lett ta feil og :lol:

Er ikke så ekstremt inni metal verdnen selv så andre kommer sikkert med bedre forslag, men Peavey Valveking 112 går jo ann å sjekke ut. Ligger på 3000-4500 brukt og 5000-6000 ny pris eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en POD til å øve hjemme med. Spar de pengene du får til overs istedet for å kjøpe transeamp, og så kjøper du deg en skikkelig røramp ved en senere anledning. Da har du lekt en del med PODen og vet bedre hva du liker av forsterkertyper o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn kjempe lavt, men med rør så må du spille drithøyt, og da vil man forstyrre naboene. Med transistor får du bra lyd selv om det er lavt.

Feil. På lavt volum vil en røramp som oftest låte minst like bra som en transistoramp. Forskjellen er at en røramp vil låte enda bedre når du spiller høyt, mens en transistoramp vil i de fleste tilfeller IKKE låte spesielt mye bedre når du spiller høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.