Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny forsterker til punk-rock-ish.


Anbefalte innlegg

hei.

Har nettop kjøpt meg en Gibson melody maker, og skal ha en ny amp.

Er på utkikk etter punkk/rock tone. da ca som green day, og blink osv.. (nærmere bestemt tidlig green day. mye bass, og mye tone. "Dookie-mode")

budgettet mitt ligger vel på en 2000-3000 kr.

EDIT: trenge rikke og være med enn en 30 watt. kanskje heller ikke mer enn 15. skal bar eha den til hjemmebruk.

takker for svar på forhånd.

Endret av Dreamon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke du får Vox NT med kab for den prisen der nei. Bare kabbet koster jo fort et par lapper.

Enten en liten lavwatts rørcombo som du kan presse litt (en av rørampene til Epiphone eller en Vox AC4TV eller noe tilsvarende?) eller en litt større forsterker med en kul pedal foran. En Peavey Valveking kan du fort få for rett over 3 lapper om du sender meg en PM ;)

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en vox ac15c1 hadde sikkert vert noe men det koster litt. men du kan kjøpe vox ac15vr de koster bare 3000. jeg har ikke prøvd den. men den er sikkert god pågrunn av det er en vox amp.

ellers så kan du kjøpe brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en vox ac15c1 hadde sikkert vert noe men det koster litt. men du kan kjøpe vox ac15vr de koster bare 3000. jeg har ikke prøvd den. men den er sikkert god pågrunn av det er en vox amp.

ellers så kan du kjøpe brukt.

Fantastisk.

Skaff deg en brukt Peavey Valveking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har du funnet noe?

om svaret er nei, så bør du sjekke ut denne! den kan hvertfall jeg anbefale. men det spørs om du liker lyden siden du kun har en Single-Coil til disposisjon. du kan kanskje føle at det mangler litt punch, men det er en smaksak, som med alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.