Web Analytics
Jump to content

Frakt av kabinett

Recommended Posts

Hei.

Har funnet en kjøper til mitt kabinett, men grensen på å frakte til med Posten A/S er 35kg, og kabinettet veier bortimot 38-39 kg. Hva er det folk pleier å gjøre mtp frakt av 4x12 kabinett? Kjøper prata noe om å ta den på bussen opp mot kristiansund (der han bor), men er ikke sikker på hvordan man gjør dette. (Har mulighet til å dra til oslo å sende den med bussen).

Det må da være noen andre som driver frakt av tyngre pakker enn posten? Hvor tar jeg kontakt, og evt hvilke, og hva koster dette sånn ca?

Guest Elma

Ser ut som de bare tar bestillinger på frakt fra bedrifter?

Du kan selv levere det inn hos feks. bring. Hvis kjøper er i jobb, kan du sende det til firmaet han jobber i med C/O navnet hans. Hvis ikke kjøper jobber, kan det hende han har en mor eller far som er i jobb. Send det dit. Så lenge fraktfirmaer har et firma og levere hos, er de happy.

Siden det skal til Kristiansund (lurer på om jeg kjenner han da :) ) så kan du høre med et lokalt firma som heter Brødrene Bakk AS - de kjører jevnlig mellom Oslo og Kristiansund. Har ingen ide om pris, da jeg kunn har sendt en topp med dem som gratistjeneste (Damage, gitaristen i Breed som skulle ha toppen har en kompis som er sjåfør der).

Siden det skal til Kristiansund (lurer på om jeg kjenner han da :) ) så kan du høre med et lokalt firma som heter Brødrene Bakk AS - de kjører jevnlig mellom Oslo og Kristiansund. Har ingen ide om pris, da jeg kunn har sendt en topp med dem som gratistjeneste (Damage, gitaristen i Breed som skulle ha toppen har en kompis som er sjåfør der).

Dem skal jeg ringe! :)

Fyren heter Mareno Enge.