Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk program


Anbefalte innlegg

Heysann! :)

Jeg har søkt, lett og spørt om programer som kan hjelpe meg med å lage litt musikk. Det er kanskje mye å forlange men jeg leter etter et gratis program der jeg kan mekke trommer, bass osv..Og effekter osv...Jeg vil liksom mekke selv, ikke bare sette sammen samples, men mekke det selv..Men det må som sagt være gratis! :D Jeg vil gjerne ha et program som er lett å bruke, ikke sånn ultra vanskelig.. :wink: Vær-så-snill og hold dere til topic, skriv gjerne ned hvis dere har noe å anbefalle ikke bare tull. Sånn at jeg slipper å gå inn på posten med store forhåpninger å lese, "hmm..nei, aner ikke". Takk!

- Hans Majestet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heysann! :)

Vær-så-snill og hold dere til topic' date=' skriv gjerne ned hvis dere har noe å anbefalle ikke bare tull. Sånn at jeg slipper å gå inn på posten med store forhåpninger å lese, "hmm..nei, aner ikke". Takk!

- Hans Majestet[/quote']

Du mener stikk motsatt av det du pleier? Den er grei.

Topic: Hvis du tenker på innspilling kan du jo bruke Cool Edit Pro, men tenker du på å lage trommebeater osv, kan du bruke Guitar Pro eller Fruity Loops. Vet ikke hva av dette som er gratis, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heysann! :)

Vær-så-snill og hold dere til topic' date=' skriv gjerne ned hvis dere har noe å anbefalle ikke bare tull. Sånn at jeg slipper å gå inn på posten med store forhåpninger å lese, "hmm..nei, aner ikke". Takk!

- Hans Majestet[/quote']

Du mener stikk motsatt av det du pleier? Den er grei.

Topic: Hvis du tenker på innspilling kan du jo bruke Cool Edit Pro, men tenker du på å lage trommebeater osv, kan du bruke Guitar Pro eller Fruity Loops. Vet ikke hva av dette som er gratis, men..

"stikk motsatt av det jeg pleier"

jeg leste ikke den............................................................

Kan jeg lage alt det jeg ber om på guitar pro? har du dette selv? har du en nedlastnings link? eller?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.