Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitarshopping in the USA!


Tor-Erling

Anbefalte innlegg

Ok. Nå vet vi alle hvordan vi skal gitaren inn i landet og hva vi må betale og alt.

(Ref. denne tråden - Gitarkjøp i USA- erfaringer?)

Jeg skal til USA til sommeren og HVOR finner jeg de fineste gitarsjappene?

Tenker aller mest å skaffe meg en Fender Telecaster og skal snuse på Martin.

Kjør på med tips over hvor vi kan titte!

Hadde jo hjulpet endel hvis du fortalt hvor i USA? Jeg skal til verden i morgen, hvor har de den beste maten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KAARVAAG

Hadde jo hjulpet endel hvis du fortalt hvor i USA? Jeg skal til verden i morgen, hvor har de den beste maten?

^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte meg at det spørsmålet kom, og tenkte vel at hvis folk visste om kule sjapper forskjellige steder i USA så kunne de komme med tips. Det kan jo være til hjelp for andre som drar til USA også.

Men for å innsnevre:

- Chicago

- Nashville

- Austin

- Las Vegas

- Los Angeles - hele California

Hvis det finnes kule butikker på små steder - samme hvor - er det kult å få vite det og dermed legge turen innom der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA (Hollywood):

Sunset Guitar Stores:

Neste to bilder er gitarstripa på Sunset. Det første bildet er oversikt så du ser Hollywood, Sunset og LaBrea så du vet hvor du skal og det andre er closeup. Du ser Guitar Senter midt på bildet. Selve stripa er egentlig veldi kort og går fra Gardner og bort til Sam Ash. Det er 4-5 musikksjapper. Du ser også Sunset grill og Le Compadre, to klassiske spisesteder.

post-1540-127365554941_thumb.jpg

post-1540-127365556234_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg handla telecastern på guitar center i Chicago. Vet GC ofte får litt pepper, men jeg er veldig fornøyd med service der. Jeg satt en times tid og prøvde telecastere, ikke noe problem i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.