Web Analytics
Jump to content

Metall: Lady Gaga - Lovegame

Curl-Head
 Share

Recommended Posts

Riffinga var i og for seg tøff nok, men du burde absolutt vurdere å spille inn ny vokal istedenfor å beholde den grusomt fæle originalvokalen til Gaga... :ninja:

Pop-synging fungerer bare ikke til metall. :P

Jeg har dessverre ikke en dugende mikrofon for hånden, og har den siste tiden slitt med forkjølelse og liknende drit, så jeg tar nok ingen vokal her :P

Syns det er morsomt med alle disse lady gaga metall coverene, hehe.

Good shit Curl head ;)

Takk!

Lady Gaga cover er alltid kult ;)

Grådig kult!

Synes det gjorde seg med LG-vokalen. :)

Du mente det ironisk, ikke sant? Lurer på hva som holder på å skje med metallverdenen når en metaller kan mene at vokalen til Lady Gaga er et fint pluss til Behemoths musikk... :huh:

Seff ikke!

Kommenterte CHs bidrag, ikke jutjublinken. :) Og jeg er ikke en metaller, jeg har beina pent og pyntelig planta i de fleste musikalske leirer (bortsett dra dænsebænn og black metal), så jeg er verken fuggel eller fisk. ;)

Du mente det ironisk, ikke sant? Lurer på hva som holder på å skje med metallverdenen når en metaller kan mene at vokalen til Lady Gaga er et fint pluss til Behemoths musikk... :huh:

tror han siktet til trådstarter's bidrag. behemoth greia var tragisk...

Takker for god kritikk! :D

Og Sortulv; det er jo gøy med vokalen til Lady Gaga, selv om jeg er en "metaldude". Jeg tror ikke growling hadde passet låta, og meningen er jo at flere skal kunne høre på det. Vet om mange som skrur av musikken med en gang det er litt "roping"...

Og Sortulv; det er jo gøy med vokalen til Lady Gaga, selv om jeg er en "metaldude". Jeg tror ikke growling hadde passet låta, og meningen er jo at flere skal kunne høre på det. Vet om mange som skrur av musikken med en gang det er litt "roping"...

Ja, jeg skjønner hva du mener. Det var for all del et morsomt prosjekt! :)

• 2 weeks later...