Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist/Gitarist søker band


Megatallica

Anbefalte innlegg

Jeg har mange ganger prøvd å få til dette med band og det er virkelig en lidenskap. Jeg lengter etter å spille musikk med likesinnede som ikke er redde for å være seg selv og ha det gøy. Flere ganger har jeg prøvd å starte band selv, men dette ser aldri ut til å fungere, det ender med at vi enten er for seriøse og går lei eller for useriøse og ikke får til noe. Nå er det på tide å få til noe ordentlig, jeg er her for å satse.

Jeg er 17 år (18 i sep.!!!!) og digger skikkelig metall, brukernavnet MegaTallica skjønner dere sikkert refererer til Metallica og Megadeth. De er nok hovedinspirasjonskildene mine, men jeg digger også mye annen thrash metall. Stam1na kommer på en tredjeplass etter min mening, før Anthrax, Slayer, Exodus osv.. Jeg liker også å høre på death (OPETTHHH!)og black (DIMMUUU) metall men dette er ikke noe jeg brenner sånn for, eller jo - men på en annen måte, jeg liker bedre å høre på det enn å spille det, litt sånn som at jeg også digger klassisk romantisk musikk, men kunne aldri tenke meg å spille det. Jeg tror nok ikke jeg har lyst til eller er motivert nok til å spille i et band som er noe særlig mer heavy/komplisert enn Metallica ol. Men jeg kan gjerne være med på mildere sjangere også som rock, likevel er det Metallica-style jeg brenner mest for.

Jeg har spilt gitar i seks eller sju år, men det er synginga som jeg virkelig vil satse mer på. Jeg har ikke tatt sangtimer bare så det er sagt, men har sunget i band litt av og på i flere år. Og jeg har blitt mye bedre gjennom årene. Jeg growler ikke, det blir mer... Skriking kan man si, men har ikke noe problem med å synge clean heller men må synge i et høyt toneleie.

Hvis du bor i Oslo/Akershus området (jeg bor foreløpig i Bærum, men skal flytte snart - muligens oslo), liker metallica, spiller i band, mangler rytmegitarist og vokalist så ta kontakt med meg! I'm your man!, helst på email: oscott2004@hotmail.com

Me prekaaast... eller jammast ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.