Web Analytics
Jump to content

Vokalist til band i Gjøvik

JollyJackson
 Share

Recommended Posts

Vi er to gitarister en bassist og en trommeslager som går på Høgskolen i Gjøvik.

Hva vi kommer til å spille kommer an på hva som passer til vokalisten vi får.

Vi har lyst til å få til et band med noen spillejobber i løpet av sommeren.

Etter sommeren vil den ene gitaristen og trommeslageren bli borte så dette er et sommerprosjekt.

Vi har øvingslokaler på HiG.

• 4 weeks later...

Hører fra meg i August, har du et tlf nummer?

Hvordan musikk spiller dere?

Det blir det som vokalisten kan synge, men bandet er ganske dødt siden det er mangel på vokalister her.

Det blir egentlig et nytt band som starter opp igjen, men hadde vært moro med noe Aerosmith, Guns, AC/DC og Offspring etc.

Det blir det som vokalisten kan synge, men bandet er ganske dødt siden det er mangel på vokalister her.

Det blir egentlig et nytt band som starter opp igjen, men hadde vært moro med noe Aerosmith, Guns, AC/DC og Offspring etc.

Da snakker vi samme språk ;)

Kommer mange nye folk til Gjøvik nå for å gå på skole, så er bare å huke tak i dem før noen andre gjør det.. Plakater på musikksjapper, og skole etc ;)

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Heng en søknad på Viken Folkehøgskole. Der har de jo egen vokalfordypning og masse sangere.

Skal begynne der til August selv :) Jeg har masse eget materiale, 100% ferdige låter jeg vil ha spillt inn selv. Så om dere er lokalkjent med hva som finnes av trommiser, synthister, bassister etc i Gjøvik utenfor viken-miljøet, hadde det vært kult å få en pekepinn. :)

Edited by Esa