Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tordenskrald


Anbefalte innlegg

Da har jeg handlet med Tordenskrald !

:rolleyes:

Ikke rare greiene, men jeg kan ihvertfall skryte på meg å ha et marshall fullstack.

B)

Handelen gikk kjapt og greit, selv om han prøvde å dytte på meg masse ozzy og zakk wylde stash. Forstår ikke hvor han fikk det fra.......... at jeg var interessert i slikt ?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kjøpte en logo av han. Sendte som brev, tok 8-9 dager før jeg fikk den. I følge han så ble den sendt 24-25.Juli, men den er stempla hos posten 27.Juli. Den kom nå i dag, 2.August.

Dette kan jo likeså-godt være posten sin skyld, men vanligvis har det tatt 1-2 dager før jeg har fått brevpost som har blitt sendt til meg. Ellers så var han hyggelig, og logoen er helt fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg har også via Feedback/Annonser her på Gitarnorge;

- Solgt Caparison, ESP, Jackson gitarer til ;

(Tellus Requiem),(Communic), (Fracture), Adrian, Mikker til Tony777 (jemsite) +++.

Edit- slettet de ekte navnene som var ført opp sammen med nickene. Vil folket avsløre sine virkelige navn, får det være opp til hver enkelt.

Endret av CastorFiber
Fjernet navn på medlemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Tja, hva har jeg ikke har kjøpt av denne karen?? Kjøpte hele jævla gitar riggen hans! :)

Egnater ie4, VHT 2502, Yamaha SPX-90, TC 1210, TC Electronic D-Two, TC Electronic TC Electronic G-Force, CAE stereo/dual line rack mixer, Bradshaw switching system + div, div, div. Nå er det ei hel kasse med diverse snadder i på tur oppover også.

Da jeg kjøpte riggen syntes han det kunne være litt uansvarlig å sende dette i Posten så han foreslo at vi kunne møtes på halv veien uten å be om noe ekstra for det. Det er ca. 35 mil mellom oss! Svært fleksibel og behjelpelig med andre ord.

Så da sto vi i -20 grader på Koppang og pusha utstyr. He, he.

Knakende bra fyr, en fryd å handle med og det blir helt sikkert mer etterhvert. Han har jo en utrolig sexy bitch av en Jem 10th Anniversery for tida...

Tordenskrald er min personlige GAS pusher. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.