Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lazy sunday afternoon ...


juzzizhow

Anbefalte innlegg

Har lyst å spille sammen med andre ... Helst noe akustiskt "prosjekt"/band. Har selv gitar som hovedinstrument, men plukker litt på Banjo og lapsteel også ...

Kunde også tenke meg spille bass i noe 60-talls pop/rock band ! F.eks noe Small Faces coverband ! (ref. trådtittel).

Pop - Rock - Jazz (enkel) - Køntri e.t.c ... Er åpen før det meste så langt det ikke er noe "100W Marshall på full p*pp musikk" ...

Er passe voksen (38 år) og bor i Asker.

Har spillt "tre-greps rock" og "pub-blues" i maange år, og det har jag gått litt lei ... men man vet jo aldrig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

He he ... trodde att det skulle vare enkelt å finne folk å spille med hvis man var "bassist" ... men men ...

Men må vel inrømme at jag ikke vart så aktiv selv heller ...

Må jo vare noen i min alder +- noen år som har lyst å jamme/spille litt ?

Bytt ut søndagsfotballen med noe mer kreativt da ! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hei

bor i Oslo, er vel kanskje mer elektrisk enn akustisk - men har dog "kassegitar" Ser du nevner endel artister - det er rart med det - de låtene jeg hører på er ikke alltid de samme låtene jeg spiller.... når du hopper over 80-tallet tenker du kanskje på disco - 80- tallet hadde jo band som The Police for å ta ett eksempel :P

liker litt det konseptet med Lazy Sunday Afternoon. Var forresten på Ray Davies da han besøkte Oslo sist - kjempebra.

beklager at det ikke kom svar med en gang - jeg er ikke en svært ihuga bruker av Gitarnorge (nå blir jeg kanskje utvist hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.