Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fatal Impact nå tilgjengelig på Spotify!


Aphelion

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er helt enig i den auto tunen, om det var med som spøk så burde det lagt som ekstraspor, men men, det høres bra ut, selv om min musikksmak har glidd litt bort fra akkurat den typen vokal de seinere år:) Bra dere ha kommet dere på spotify:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på spøk og effekt ;) Vi prøvde det bare på flipp, men så fant vi ut at vi likte det så godt og at det var akkurat så sært at vi ville bruke det :D Og det er jo tydeligvis noe folk henger seg opp i, så det må jo være genialt B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt og genialt fru blom, gjør samme effekt med meg som lars vaular, jeg må skifte sang.. dessverre, Men ellers er det bra:)

Skal høyre gjennom heile plata dersom du høyrer gjennom dei eg har medvirka på :)

Denne

Og denne

ikke minst denne

Alle 3 av de sangene er jo en fornøyelse å høre gjennom =)

PS. Sitter faktisk med Sulphur tskjorta på nå ^^

Og ikke minst, nice plate Aph ;)

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om min musikksmak har glidd litt bort fra akkurat den typen vokal de seinere år:)

Hvordan går det an å bli lei av metallvokalister a la Dickinson og Halford? Nei, du har nok fått overdose med growl, mann! :P

Har alltid irritert meg litt over den "auto-tune"-effekten på refrenget til "Lacerated Eyes of Faith", men like fullt en knallgod låt til tider... Håper bare dere kjører den med normal vokal hele veien igjennom live!

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.