Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater 2009 Prog Nation


Rikjense

Anbefalte innlegg

^^ Siden jeg hadde sitteplass, så kom jeg ca en halv time før. Unexpect var heldigvis begynt, jeg klarte ikke musikken dems. Men Opeth var litt rått (Va? Va fan vil du? Vil du ha plektrum ja?) , og spesielt Bigelf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig, så syntes jeg at det var elendig oppmøte. Greit, det var fullt på gulvet, i midtn og på høyresiden, men på venstre siden var det TOMT. Eller, kanskje 5 stk som satt der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde "all access" pass og satt til slutt og drakk øl i en av bussene under Spektrum på Octavarium turneen. Det var saker det, hadde det ikke vært for at jeg ikke er no spes DT fan..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så DT på Images and Words, Awake og Change of Season turneène, det var saker det :)

OH MAN! Skulle ønske jeg var deg ass. Men er det én konsert jeg skulle ha vært på så måtte det ha vært Live Scenes from New York 2001. Fy faen, 25 sanger og bare slagere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så DT på Images and Words, Awake og Change of Season turneène, det var saker det :)

Så alle de tre på rockefeller og Hadde en lengre samtale med Petrucci og LaBrie da jeg traff dem ved en tilfeldighet etter den første.

Images and words konserten er en av de beste jeg har sett.

Siste gang jeg så DT i Spektrum holdt jeg på å sovne stående -Kjedeligere og kjedeligere for hver gang.

De slutta stort sett å skrive låter når Kevin Moore slutta, han var viktig for det bandet gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, er litt uenig der. Eller, jeg syntes at de fortsatt lager råe sanger, + at jeg syntes Jordan Rudess sprita opp ganske mange av sangene. Men dette er jo bare min mening da

Ja vi er alle forskjellige med forskjellige preferanser, personlig synes jeg Rudess er en mekanisk robot av en keyboardist og han har kjiiiiiiipe synthlyder... :)

Rudess har bra saker på en gammel Vinnie Moore plate, Time Odessey, der liker jeg han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er alle forskjellige med forskjellige preferanser, personlig synes jeg Rudess er en mekanisk robot av en keyboardist og han har kjiiiiiiipe synthlyder... :)

Rudess har bra saker på en gammel Vinnie Moore plate, Time Odessey, der liker jeg han.

Den hørte jeg mye på før, og In control, den første V.M som jo Macalpine spiller synth på.

Gode gamle dager med Shrapnelkara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Halla folkens! Jeg gravde litt i bildearkivene, og jeg fant noen få bilder fra konserten :D

EDIT: De closeups'a av MP og JP er dårlige siden de er tatt med 0.1 mp (digital zoom)

Jordan Rudess!

2uhbzg6.jpg

inan1l.jpg

John Petrucci!

dbl9c3.jpg

25evfhv.jpg

Mike Portnoy!

308e802.jpg

3093es7.jpg

wu2h49.jpg

Endret av Rikjense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store tingen som ligger i midten, er en slags "monitor" eller noe slikt. Mener jeg så noe på youtube om det. De på hver side av den er fotstøtter slik at han kan hvile foten oppå den og legge gitarn på låret. Slik blir han mer konsentrert (samme med meg). 1stk mic å 1stk minikamera, men resten vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.