Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jobbe som gitarlærer


Atomic

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage et nytt emne på dette, men siden det allerede har en tråd med et par poeng og synspunkt kan det være greit å henge seg på. En gitarlærer trenger ikke å kunne mer enn eleven sin. Han trenger å kunne motivere eleven sin til å lære mer. Jeg har pedagogisk utdanning, og noe av den mest sentrale forskningen (Hattie) viser at lærerens kompetanse i faget har svært lite utslag for hvorvidt eleven lærer. Det er tilbakemelding til eleven som er noe av det viktigste. Kanskje DET viktigste. Sammen med lærerens tydelighet som leder og elevens vurdering av egne ferdigheter kan man skape god læring.

En gitarlærer er en pedagog, ikke en gitarist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og jeg synes denne kan gå, da de fleste som har deltatt er aktive.

Minner om at det er moderatorer som faktisk bestemmer om hva som er greit og ikke, noen liker at vi kveler gamle tråder, andre synes det er dumt.

For min del tar jeg en liten kikk på hvem som deltar før jeg ev. svinger øksen, samt litt på hvordan temaet kan ha forandret seg. Denne lar jeg leve. :) Gluke- så sur du er i dag, da? "Always look on the rallahrallahh :) plystre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.