Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Så jeg kjøpte en kinesisk Gibson kopi

Anbefalte innlegg

HVIS NOEN VET HVORDAN JEG KAN GJØRE OM TOGGLE-SWITCHEN TIL EN KILLSWITCH FOR EN PICK UP (BRIDGE), UTEN STØY, SÅ ER JEG VELDIG TAKKNEMLIG!!!

Det er da bare å skru av volumet på neck-pu. Vips, killswitch....

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Joska strikes again

Lar denne få avgå. Når det ikke har blitt diskutert i tråden på tre år, og trådstarter ikke har vært pålogget på snart to, så får man isåfall opprette en ny tråd dersom det skulle være et inderlig øns

Posted Images

Det er da bare å skru av volumet på neck-pu. Vips, killswitch....

Ja, jeg tror jeg slettet en liten del av innlegget mitt. Jeg glemte å si at det var noen skurrelyder i middle og neck posisjon i blant, og det er der selv om volumet er av på necken. Bridgen spiller helt fint. Ikke noe stort problem, men ikke alltid like pene gakk-gakk-gakk-gaaaaa, hvis du skjønner. Jeg skal ta en liten titt senere.

EDIT:

Fiksa det, åpna lokket og flytta litt på et par kabler. Nå stemmer det. Problem løst.

Endret av Ace Frehley
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg tror jeg slettet en liten del av innlegget mitt. Jeg glemte å si at det var noen skurrelyder i middle og neck posisjon i blant, og det er der selv om volumet er av på necken. Bridgen spiller helt fint. Ikke noe stort problem, men ikke alltid like pene gakk-gakk-gakk-gaaaaa, hvis du skjønner. Jeg skal ta en liten titt senere.

EDIT:

Fiksa det, no problem! Nå er det riktig!

Da er det muligens noe feil med PU-switchen evt. lodding. Det skal normalt ikke være noe støy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg legger ved et lydklipp også, med litt random Ace licks, for de som er interesserte!

Det ble bare en rask demo på Logic som sist gang. Istedenfor forsterker brukte jeg Logic sin Amp Designer. Første del med Brown head og Modern British Cab (som forrige klipp), andre del med vintage british head og cab. Eq på ca. midten, og mye gain og noe romklang. Det hadde kanskje vært lettere å høre forskjellen med en ekte forsterker, men siden at jeg ikke gjorde det første gangen, ble det ikke denne gangen heller.

Ace Frehley Solo Upgrade.mp3

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 years later...

Lar denne få avgå. Når det ikke har blitt diskutert i tråden på tre år, og trådstarter ikke har vært pålogget på snart to, så får man isåfall opprette en ny tråd dersom det skulle være et inderlig ønske om å diskutere hvorvidt gitarer kan medbringe dårlig karma.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.