Web Analytics
Jump to content

Vokalist.

Rohde
 Share

Recommended Posts

Ok, dette er egentlig en teit post, men klokka er 21:30 på en fredag, det er drittvær og ingenting å gjøre, jeg er drit lei kirketonearter akkurat nå, og veldig frustrert. Frustrert over at det er komplett umulig å finne en vokalist med et register som strekker seg noe høyere enn tostrøken G.

hvor er dere, Bruce Dickinson/Geoff tate kopier! Har så vanvittig lyst til å spille gode gamle maiden schlagere sammen med noen, men pga stemmen er dette umulig.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil fram til med denne posten.

Men hvis det er noen vokkiser der ute, så mail meg :)

Det var vel det jeg ville frem til.

Ja gode old-school-metal-vokalister er det særdeles dårlig med i Norge. Vil tro at det finnes en god del i Oslo da, siden jeg har hørt folk som har fått utrolige konsertopplevelser fra Deep Purple-tributeband/coverband der. Her i Harstad har vi en del til å være en liten by, men f.eks i Lillehammer hvor jeg studerer går det bare i Dirty Oppland (bluærgh).

Slå deg sammen med noen som øver opera på musikkskolen i Fredrikstad... Det er vel det eneste som nærmer seg en slags Dickinson-fylde og register... Noe som er enda bedre enn å spille Old School Metal er vel å starte opp sin egen sjanger..... "Hardklassisk" eller "Heavyopera" hihi :D

Stå på. Men ikke forvent noen Dickinson av hvermansen. Det krever vel hvertfall fem intense sangår før man når klarer å covre Maiden sånn noenlunde.

Stå på. Men ikke forvent noen Dickinson av hvermansen. Det krever vel hvertfall fem intense sangår før man når klarer å covre Maiden sånn noenlunde.

vel, møtte en kar i det svenske bandet trading fate, han sang omtrent like bra.. men så var det det at han var opptatt da :). Hva heter karen på hamar?