Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp!


Pekkadorris

Anbefalte innlegg

http://cgi.ebay.com/SCHECTER-SYNYSTER-GATES-CUSTOM-GUITAR-BLACK-PIMP-STRIPE-/380229112137?cmd=ViewItem&pt=Guitar&hash=item58876bd149

Har handlet 2 Schecter gitarer fra denne selgeren, han er en veldig grei kar, du kan til og med ringe på'n om du vil !

Blir ca 5000kr inkludert porto og moms på denne saken

590 + 80 = 670

670*5,9 = 3953

3953*1,25= 4941,25 Ferdig levert på ditt nermeste postkontor.

(Det er ett par hakk og sånt på denne men...)

Her er ett par stykk med litt annerledes limited design:

http://cgi.ebay.com/SCHECTER-SYNYSTER-GATES-CUSTOM-LIMITED-GUITAR-BLACK-RED-/110526972242?cmd=ViewItem&pt=Guitar&hash=item19bbebc152

http://cgi.ebay.com/SCHECTER-SYNYSTER-GATES-CUSTOM-LIMITED-GUITAR-WHITE-/380229801332?cmd=ViewItem&pt=Guitar&hash=item5887765574

(Syntes den hvite var litt rå jeg da, med gull hardware og greier.. :D)

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det sånn ca å få en sånn gitar når du bestiller fra USA? :) Og takk for hjelpen!

En drøy uke... Litt mer hvis den blir stoppa i tollen, da må du sende inn noe brev og greier... er du kjapp kan du få det på 1,5 uke.

Jeg kan si mye om den gitaren der, men jeg syns pickupene er lovlig rå! liker det at "Polene" er så svære, hvis du skjønner hva jeg mener :D

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sannhet med modifikasjoner. ;)

Hvis varen du kjøper blir fraktet av Posten, vil de, første gang de fortoller noe for deg, sende deg brev som du må svare på for å godkjenne at Posten kan fortolle varer for deg. Deretter (hvis navnet og adressen din er skrevet HELT likt som da de sendte ut brevet) går tollbehandlingen uten denne forsinkelsen. (Men de er gode på andre forsinkelser også.) ;)

Hvis pakken går med andre speditører, (UPS, DHP, FedEx, etc.) Går det gjerne fortere. Da får du varen hjem på døra med det samme, og får faktura på mva. og fortollingsgebyr/utleggsgebyr i etterkant.

Endret av steinba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis varen du kjøper blir fraktet av Posten, vil de, første gang de fortoller noe for deg, sende deg brev som du må svare på for å godkjenne at Posten kan fortolle varer for deg. Deretter (hvis navnet og adressen din er skrevet HELT likt som da de sendte ut brevet) går tollbehandlingen uten denne forsinkelsen.

Jeg har nå måtte sende inn det pokkers brevet HVER ENESTE gang jeg har bestilt noe over 200 spenn. Og da snakker vi 10+ bare det siste året. Jeg har alltid skrevet samme adresse =( Det går faktisk an å sende mail da. Bare send inn kvittering på det du har kjøpt i det du ser på sporingsnummeret at den har blitt lagt til tollbehandling, men første gangen må du sende inn brev eller faks med signatur og fødselsnummer. (eller noe sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går fint an å sende inn kvittering på epost også.

For å slippe at den blir stående i tollen, be sender om sette KVITTERING/INVOICE på utsiden av pakken. Da går det automatisk.

Endret av MDRattle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.