Gå til innhold
Basstard

Inglorious Basstard

Anbefalte innlegg

Heisann.

Tidligere gitarist, nåværende bassist og trives med det... Lettere å spille tight og gå bananas på scenen samtidig :D

Har ikke så mange forbilder sånn sett, men jeg har stjælt mye fra Geezer Butler og Dave Ellefson, og til en viss grad Cliff Burton. Bassister jeg liker, som jeg rapper ideer fra helt uten skam ;)

Begynte å spille gitar tidlig på ungdomsskolen, fordi de som "kunne" spille gitar hadde draget på damene... Når jeg fortsatt ikke fikk noe hell med damene, så fant jeg ut at jeg likte instrumentet uansett, så jeg fortsatte, og sånn gikk no dagan.

Snakk om kjedelig fyr... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke helt begeistret for den "lettere" delen din, da jeg finner gitar "lettere", menmen. velkommen skal du være.

:D

Takker :)

"Lettere" kan ha vært feil ord i den sammenheng... Men jeg syns nå det er mindre anstrengende å spille bass og underholde publikum enn det var med gitar. Kanskje det er fordi bass er en bedre match for meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D

Takker :)

"Lettere" kan ha vært feil ord i den sammenheng... Men jeg syns nå det er mindre anstrengende å spille bass og underholde publikum enn det var med gitar. Kanskje det er fordi bass er en bedre match for meg :)

Mulig, Jeg kunne aldri tenkt meg å spille gitar live (Men nå er jeg en bassist av hjerte og overbevisning, så, hehe)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig, Jeg kunne aldri tenkt meg å spille gitar live (Men nå er jeg en bassist av hjerte og overbevisning, så, hehe)

:)

Jeg spilte gitar i rundt regnet femten år før jeg "hoppa av", så det henger nok litt igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.