Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar!


Rødvin

Anbefalte innlegg

Vet at ikke alle liker Jackson sine pointy-gitarer, men i går gikk en av drømmene mine i oppfyllelse, da hentet jeg nemlig min nye Jackson KE1 på postkontoret! Transparent black-finish, neck thru, 24 jumbo frets, singel Seymour Duncan TB4-humbucker, en enkelt volumkontroll og en Kahler 3310. Gitaren er fra 1999, men ser knapt ut til å være spilt på for den er absolutt helt strøken! Halsen føles veldig deilig å spille på (det er en speed neck) og gitaren låter helt konge. Det eneste jeg har å utsette på gitaren foreløpig er at strenghøyden på den høye E-strengen er litt lavere enn de andre strengene, slik at det oppstår en "skurre-lyd" på de 3-4 første båndene, men dette regner jeg med er en liten sak å få justert.

Beklager et litt uskarpt (og stort) bilde, men her er iallfall gitaren:

ke1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest KAARVAAG

Veldig pen!

Personlig tror jeg jeg hadde likt den bedre med en humbucker i neck også, men pen var den ihvertfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk alle sammen :)

Veldig pen!

Personlig tror jeg jeg hadde likt den bedre med en humbucker i neck også, men pen var den ihvertfall! :D

Jeg bruker aldri neck-pickupen, så for meg er det ikke noe savn. Gjør også at den ser litt mer unik ut også med kun en pickup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en Friedman signatur modell forresten?

Specs'n ligner noe djevelsk ihvertfall tongue.gif

Jepp, etter alt jeg kan se er dette Friedman-modellen. Signaturen hans på headstocken utelukker enhver tvil for min del!

Fet gitar, gratulerer!

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøff, så utrolig bra at den var i transparent black, jeg har nemlig ikke klart å finne et skikkelig bilde av en Kelly i transblack. Bestilte min KE2 i begynnelsen av uka, den kommer i oktober eller noe, og kommer i metallic black. Gleder meg som et fly til det :D

Gratulerer med en SINNSYKT fet gitar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.