Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bonamassa rig


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva du er ute etter i denne tråden, men hvis du lurer på om har noe tilsvarende den rigger der så.. JA! B)

han bruker alltid "samme" riggen. altså ikke samme amper, men han stacker forskjellige amper etter et system han har med lydforskjeller osv.

Jeg tror han brukte den riggen der da jeg så han på notodden i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke så veeeeldig peiling på merker her ass x) men er vell ikke det aller dyreste utstyret det her? eller er jeg heeelt på bærtur?

Selv om det ikke står Marshall og Mesa på alt, så betyr det ikke at det ikke er bra/billig utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du er ute etter i denne tråden

Ja si det du..beklager om jeg villedet deg ved å poste bildet på forsterkerdelen av et gitarforum B) Skal skjerpe meg :)

Bonamassa er vel kjnt for å variere en del på forsterkerneså lenge han bruker 4 hoder med "to typer grunnlyd", Marshall og Dumble. Jeg synes han låt knall da han kombinerte Budda og Marshall, så det spiller vel ikke så stor rolle hva de fire er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja si det du..beklager om jeg villedet deg ved å poste bildet på forsterkerdelen av et gitarforum B) Skal skjerpe meg :)

Bonamassa er vel kjnt for å variere en del på forsterkerneså lenge han bruker 4 hoder med "to typer grunnlyd", Marshall og Dumble. Jeg synes han låt knall da han kombinerte Budda og Marshall, så det spiller vel ikke så stor rolle hva de fire er.

skjønte bare ikke helt hva du var ute etter/spurte om/ville frem til.. thats all :lol:

Jeg syntes Budda riggen hans passet best til Stratene hans, det ble litt vel tørr lyd med LP'ne hans. :P

Endret av Thorris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte bare ikke helt hva du var ute etter/spurte om/ville frem til.. thats all :lol:

Jeg syntes Budda riggen hans passet best til Stratene hans, det ble litt vel tørr lyd med LP'ne hans. :P

Forsåvidt enig der. Synes det er litt synd at han har "parkert" stratene (skulle ønske han rukte Gigliottiæn litt mer også). Likte lyden han hadde med dem. Selvfølgelig låter han fortsatt kanon. Skulle vel bare mangle med slike ferdigheter og en sånn rigg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.