Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Buddy Blaze Guitars


franklinMT

Anbefalte innlegg

Traff Buddy og kona hans på NAMM. Der introduserte de Asiaproduserte varianter av noen av modellene sine. Jeg ble så imponert over disse - og særlig halsene var utrolig deilige - at jeg bestemte meg for å bli forhandler for Buddy Blaze gitarer. Første ladning kommer i mai/juni. Tar inn Asia modellene, men skaffer de håndbygde på bestilling.

Ser at dette ble hørende ut som en reklamespott, men poenget var at jeg synes dette er fantastiske gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DBZ damene var hyggelige nok de - men det er jo en slags "skuespiller" hyggelig. Med Joyce (hun på bildet over) snakket vi bl.a. om sønnen deres sitt dødsfall - jævlig sterkt og personlig, men samtidig veldig åpenhjertet og vel.... hyggelig (ikke misforstå - dødsfall er ikke hyggelig, men den personlige kontakten og samtalen var). Var også veldig interesant å prate med Buddy om hans vennskap med Vivian Campbell o.l. Alt i alt var dette litt aldrende paret på mange måter mer ekte en det meste annet man kom i kontakt med på messa der. Og standen var også mye mer stripped down, uten mye ekstra pynt og fjas. Og det samme kan sies om gitarene også - ganske stripped down både i utseende og options.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Trond med nytt agentur.

Ser ut som det er 'the shit' for de som liker slikt... ;)

Apropos damene på DBZ standen. Jeg var bortom og hilste på en kollega som jobber i Diamond nå og så damene på DBZ standen.

Det er noe som heter fin langtifra, men langt i fra fin... At de hele tatt kunne stave navnet sitt ville sjokkert meg!

Endret av Vintagegitar.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Joyce (hun på bildet over) snakket vi bl.a. om ....... Alt i alt var dette litt aldrende paret på mange måter mer ekte .....

Ha ha... Aldrende lissom ! :lol: Skitbra :lol:

( Du har vel sagt i fra til mora di at du har starta butikk og sånn ? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også etter en aldrende dame, men fant ikke noen. Så skjønte jeg hvorfor.

He he. Ja, det er jo noe av sjarmen med denne type sosiale media. Her er alle i utgangspunket bare nick, bokstaver, ord, setninger og meninger. Men så skinner det jo en og annen forskjell igjennom da ;)

Kule gitarer forresten, bak den unge damen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha... Aldrende lissom ! :lol: Skitbra :lol:

Relativt til damene på DBZ standen :)

Edit: desuten skrev jeg litt aldrende :)

( Du har vel sagt i fra til mora di at du har starta butikk og sånn ? )

Ja hun vet det ;)

Men for morro skyld - hvor gammel/ung tror du jeg er?

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.