Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

black-metal.. sorry..


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, innen det der vil jeg ikke ha det heller... æsj

hvorfor komme latterlige kommentarer og dømme folka pga imaget dems da?

"RoFL, han duden virka så teit ass, skjønner det ikke, han har så latterlige klær på seg, den type musikk er dømt til å være dårlig uansett,ass"

ser ut som du dømmer musikken pga imaget(spiller ingen rolle åssen type musikk det er), Hans. Feil holdning.

Litt merkelig stil ja. Ser jo bare dumt ut. Men de synes sikkert Vai ser helt dum ut også.. Blir bare en tulle topic dette..

jess, TULLE TOPIC! men alikavell kommer du med tullete kommentarer

Skjønner ikke hva som er kult med øks i hånda og metal over hele kroppen men.. :D

det er ikke ment for å være kult heller(som sagt du har feil holdning og du vet ikke hva du snakker om)

Fikk ikke noe latter ut jeg heller, så bare dumt på det å tenkte, herregud, for noe fjols! :mrgreen:

han er en fjols,idiot eller en tulling fordi han har klær eller sminke som du ikke liker? med andre ord, du dømmer artister(personer for den saks skyld) pga imaget. feil holdning, igjen!

enig, hehe..

du er enig at det er morsomt, men det det sa du ikke på quoten over(posten føre)

imaget til slike band er mere om livsstilen, musikalske interesse og for framheve musikken dems visuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, innen det der vil jeg ikke ha det heller... æsj

hvorfor komme latterlige kommentarer og dømme folka pga imaget dems da?

"RoFL, han duden virka så teit ass, skjønner det ikke, han har så latterlige klær på seg, den type musikk er dømt til å være dårlig uansett,ass"

ser ut som du dømmer musikken pga imaget(spiller ingen rolle åssen type musikk det er), Hans. Feil holdning.

Litt merkelig stil ja. Ser jo bare dumt ut. Men de synes sikkert Vai ser helt dum ut også.. Blir bare en tulle topic dette..

jess, TULLE TOPIC! men alikavell kommer du med tullete kommentarer

Skjønner ikke hva som er kult med øks i hånda og metal over hele kroppen men.. :D

det er ikke ment for å være kult heller(som sagt du har feil holdning og du vet ikke hva du snakker om)

Fikk ikke noe latter ut jeg heller, så bare dumt på det å tenkte, herregud, for noe fjols! :mrgreen:

han er en fjols,[sensurert] eller en tulling fordi han har klær eller sminke som du ikke liker? med andre ord, du dømmer artister(personer for den saks skyld) pga imaget. feil holdning, igjen!

enig, hehe..

du er enig at det er morsomt, men det det sa du ikke på quoten over(posten føre)

imaget til slike band er mere om livsstilen, musikalske interesse og for framheve musikken dems visuelt.

"RoFL, han duden virka så teit ass, skjønner det ikke, han har så latterlige klær på seg, den type musikk er dømt til å være dårlig uansett,ass"

Har jeg faen ikke sagt..Det andre, ja, jeg kan ikke mye om den musikken, vil ikke lære om den..Jeg synes de folka ser dumme ut, det er ser jo faktisk helt på trynet ut..så...jeg har mine meninger, du har dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"RoFL, han duden virka så teit ass, skjønner det ikke, han har så latterlige klær på seg, den type musikk er dømt til å være dårlig uansett,ass"

Har jeg [sensurert] ikke sagt

ment som et eksempel

jeg kan ikke mye om den musikken, vil ikke lære om den

her på denne tråden er det snakk om imaget, ikke musikken

Jeg synes de folka ser dumme ut, det er ser jo faktisk helt på trynet ut

greit, men det er imaget dems, enkelt og greit

....så...jeg har mine meninger

og den respekterer jeg totalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel understreke at mitt innlegg var pur ironi.

Hadde disse musikerne gått i slike klær til hverdags, så hadde saken stilt seg annerledes. Men ettersom dette kun er til bruk i musikken, som f.eks Kiss og mange andre band, så mener jeg fullt og helt at de som finner noe negativt å si er så forutinntatte at deres kommentarer ikke fortjener svar.

Generelt er det å utelukke stilarter idioti, blir ikke bedre at man ikke aner hva de innebærer. Jeg mener at man skal vite hva man snakker om når negative utsagn hagler. Unger... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.