Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken er mest troverdig?


Thorris

  

57 stemmer

  1. 1. Hvilken var best?

    • Den øverste, helt klart!
    • Den nederste var jo heelt konge!
    • syntes ikke det var så stor forskjell.. begge var bra..
    • ingen av dem..


Anbefalte innlegg

Tror den ble refrettet så mange ganger at det ikke var mer igjen av den.

her er sånn det skjedde:

den orginale halsen knakk headstokken => den ble limt sammen og satt nye tuningmachines på => den ble brukt opp og ny hals ble satt på i 1989 => når han døde ble den orginale halsen satt på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her er sånn det skjedde:

den orginale halsen knakk headstokken => den ble limt sammen og satt nye tuningmachines på => den ble brukt opp og ny hals ble satt på i 1989 => når han døde ble den orginale halsen satt på igjen.

Ok noen som har hørt om noen som har prøvd SRV shape'n til Warmoth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved første øyekast la jeg merke til at den øverste hadde "strengesokker" som jeg sier, og tenkte automatisk at det ville aldri fender gjort fra fabrikken.. derfor antok jeg automatisk at den nederste var fender..

Morsomt at en sånn detalj førte til rett svar :P

PS: jeg leste ikke resten av tråden før jeg konkluderte for meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo at jeg tok feil på grunn av den "skittbeisinga". Kan ikke si at det bryr meg videre, da "ferdigslitte" gitarer er noe jeg ikke bryr meg så mye om. Jeg spår at det sitter en del folk som har betalt i dyre dommer for at meksikanske husmødre har sittet og herpet gitarer med nøkkelknippe, fil og slipemaskin, og som ikke kommer til å få igjen for det de har betalt for gitaren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gitaren min sett slik ut, hadde jeg lakka'n for lengst ... :lol:

Hva er poenget egentlig med å ha en slik kopi?? Ingen trur jo allikevel at det er SRV sin gamle? Og ingen trur heller noe på at den som spiller på den er den som har slitt den så jævli ned ved eget bruk ? :unsure:

Nei, skal du bruke 12 laks på en strat, så syntes jeg du burde kjøpe deg en flett ny Am Std. :D Det er helt garantert en mye bedre gitar, og i tillegg er den pen, og så kan du ha den i de neste 40 åra, og slite den ned sjæl. Da snakkær vi troverdig genuine road worn ! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gitaren min sett slik ut, hadde jeg lakka'n for lengst ... :lol:

Hva er poenget egentlig med å ha en slik kopi?? Ingen trur jo allikevel at det er SRV sin gamle? Og ingen trur heller noe på at den som spiller på den er den som har slitt den så jævli ned ved eget bruk ? :unsure:

Nei, skal du bruke 12 laks på en strat, så syntes jeg du burde kjøpe deg en flett ny Am Std. :D Det er helt garantert en mye bedre gitar, og i tillegg er den pen, og så kan du ha den i de neste 40 åra, og slite den ned sjæl. Da snakkær vi troverdig genuine road worn ! B)

Heh, skal nok ikke kjøpe noe ny rævva am. strat.. hater de totalt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, skal nok ikke kjøpe noe ny rævva am. strat.. hater de totalt :lol:

:huh:

Leo makes brand new beautiful guitar, all sparkling finish, you no like, you hate......

Leo send guitar to Mehico, old lady and unemployed son ruins guitar, piss on it, corodes hardware, runs truck over, and send back to Leo. Now you love it.... :lol:

Weird, at best .... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blei egentlig gitaren til han godeste SRV seendes sånn ut? Skal vel mer til enn litt etsende svette og et par fall i bakken for å oppnå slik slitasje.. Syns forøvrig ikke noe særlig om slikt ferdigslitt..

Ta en kikk på El Mocambo dvden. Han står vel oppå den til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blei egentlig gitaren til han godeste SRV seendes sånn ut? Skal vel mer til enn litt etsende svette og et par fall i bakken for å oppnå slik slitasje.. Syns forøvrig ikke noe særlig om slikt ferdigslitt..

han spilte vel til fingra brakk og til han så mannen med ljøen.. og kastet jo praktisk talt gitaren rundt på scenen, og i motsetning til rockegitarister som gjør det samme, bbrukte han gitaren etterpå.. og elsket den som sin egen sønn! (kone)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.